Announcement

Collapse
No announcement yet.

Monstertruck Bashing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Monstertruck Bashing

    Sleng ut det dere har av filmer fra kjøringen

    Kan starte med en bitteliten film.



    Ut på tur - signatur...

  • #2
    bare monstertrucks ?
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      MÅ jo ikke være det. men vi er jo på et monstertruck forum atm

      Kan jo legge ut Bashing generelt da;P
      Ut på tur - signatur...

      Comment


      • #4
        Da har vi jo denne

        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Nice! så ut som en kul plass å kjøre!

          Laga noen hopp i vinter:
          I slitten av filmen ser vi hvorfor jeg bytta motor. Landa på kjøleribbene å sprakk hele blokka
          Ut på tur - signatur...

          Comment


          • #6
            Må det være Nitro og Monstertruck? har en del bashe-vidz, men da kun én hvor det er med Nitro Monster :P
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • #7
              tja, Du kan da bashe med elektro også ? Min Savage XL er nå Børsteløs iallefall, Burde funke fett som børsteløs Lengre og bredere enn Savage Flux, Venter nå på tannhjulene i girkassa så er drevingen, differ og alt av drivverk likt som Flux forruten min er bredere
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #8
                Ja, har tenkt på en Savage Flux selv... men blir nok ikke med XL chassis da...


                Kan jo linke til et par av videoene mine. Det er jo bare tullekjøring og herjing (=bashing )

                Bare hopp over det med onroad bilen... starter etter det advarer dog mot et par sketsjer med "moro"... (dvs snåle kommentarer osv.. :P)



                Kan jo legge ut den videoen min hvor det faktisk er med en Nitro Monster truck i også da.. selv om det er en av mine første videoer, og det er dårlig filming osv :P:
                Last edited by SAVAGEry; 3 September 2010, 22:27.
                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                Comment


                • #9
                  Savagen ble filmet på Våland @ Stavanger tipper jeg ja....

                  Og min Savage er ikke en fluxx som er konvertert... Men motsatt, Savage XL som er konvertert Har også en truggy med Mamba Monster og en Slash 4x4 (også med mamba monster, Virkelig ett udyr allerede på 11.1v)
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by xillianto View Post
                    Savagen ble filmet på Våland @ Stavanger tipper jeg ja....
                    That's right

                    Originally posted by xillianto View Post
                    Og min Savage er ikke en fluxx som er konvertert... Men motsatt, Savage XL som er konvertert Har også en truggy med Mamba Monster og en Slash 4x4 (også med mamba monster, Virkelig ett udyr allerede på 11.1v)
                    I see.

                    Tenkte på å skaffe meg slash 4x4, men jeg har fått nok av drivakslene til traxxas... de ryker jo bare man ser på dem.. de er jo av plastikk(!). Derfor går jeg heller for flux enn Slash 4x4 eller Erevo / Emaxx BL for den saks skyld (vet at det "bare er å kjøpe CVD"..)
                    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                    Comment


                    • #11
                      Får Stålakslinger ja Jeg har faktiskt tatt knekken på 1 hub, 1 spurdrev, 1 pinion... men enda ikke akslinger :P Enda til med den motoren i den.
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • #12
                        Må for all del ikke bytte ut rustleren din!!!! det er jo bare tidenes råeste rc bil =)
                        jeg har akkurat bestilt meg drive shafts i steel her borte i statene og de kan lett bestilles hjem til norge også! fåes både fra integy ( ikke og anbefale ) og fra andre leverandører om du leter litt

                        Kan se ut som traxxas kommer med egne driv akslinger i stål også nå! det hadde vært FETT
                        Last edited by GrEmLiNgS; 8 September 2010, 08:15.
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • #13
                          Parkinglot trashing;P Videosnutt av en dag med testing av nyhoppet

                          Ut på tur - signatur...

                          Comment


                          • #14
                            Ut på tur - signatur...

                            Comment


                            • #15
                              Kyosho MFR bashing!!! yeah!
                              Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
                              YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
                              Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X