Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage snøscooter edition;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Savage snøscooter edition;)

    Vet ikke om dette har eksistert lenge, men ser jo tøft ut;P

    Noen som har prøvd noe lignende før? Har bestilt meg paddles, så framdriften skal gå bra.


    Ut på tur - signatur...

  • #2
    Den vil jo bare gå som ei bøtte med dritt.. Hvorfor bytte bort fremdrift forran mot et par ski?
    Team Associated RC10B4, Team Losi 8ight-T (nå børsteløs MMM), HPI Savage 25 LE (LRP-28R), SuperVee 27 Brushless.

    Comment


    • #3
      Har ingen planer om å handle, men tenkte bare å høre med noen om de har prøvd noe sånt Så jo ganske kult ut
      Ut på tur - signatur...

      Comment


      • #4
        For de som har savage, så koster jo ikke dette kittet mye, legger du med paddles også kan jeg vanskelig se for meg du får noe annet enn en helvettes heftii radiostyrt ting på snøen

        Hadde jeg hatt savage, hadde jeg utentvil prøvd! Tenk den FLuxen med dette kittet a :O herrejesus!

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment


        • #5
          Originally posted by Retteråsen View Post
          For de som har savage, så koster jo ikke dette kittet mye, legger du med paddles også kan jeg vanskelig se for meg du får noe annet enn en helvettes heftii radiostyrt ting på snøen

          Hadde jeg hatt savage, hadde jeg utentvil prøvd! Tenk den FLuxen med dette kittet a :O herrejesus!

          Retteråsen
          Flux'en river sundt dekker, Så ja Massevis av krefter og fart... hadde nok gått unna som ett uvær
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • #6
            Får se når jeg får paddles hjula i posten om jeg skal vurdere det. skru ut låsepinnen å se hvordan framdriften er xD
            Ut på tur - signatur...

            Comment


            • #7
              Skal vedde på at du får bedre fremdrift med dekka på, er jo 4wd med store dekk med mye kontaktflate

              Comment


              • #8
                Originally posted by freddy85 View Post
                Skal vedde på at du får bedre fremdrift med dekka på, er jo 4wd med store dekk med mye kontaktflate
                Må være 4 paddles da :P
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • #9
                  Originally posted by freddy85 View Post
                  Skal vedde på at du får bedre fremdrift med dekka på, er jo 4wd med store dekk med mye kontaktflate

                  Selfølgelig blir fremdriften bedre med 4WD må ikke være rakettforsker for å skjønne det, vil bare høre om noen har prøvd noe sånt før.. merker selv om vinteren at jeg svinger mye med gasspådrag. men hadde vært kult å prøvd dette kitet;P
                  Ut på tur - signatur...

                  Comment


                  • #10
                    Det så drit stilig ut gi en lyd om hvordan det virker
                    Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X