Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av Traxxas Revo3.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøp av Traxxas Revo3.3

    Hei Då har eg bestemt meg for at det blir en traxxas revo 3.3 på meg på førstkommende torsdag. Lurer på noen par små ting Hvordan er det med innkjøring på denne? (leste i en tråd at disse motorene ikke måtte kjøres inn i kuldegrader?) Er dette riktig? Hva er greit og ha i deleboksen til denne, hvilken fuel bør eg kjøre med?


    Det ble en del spørsmål her
    Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

  • #2
    Det er best å kjøre den inn på sommeren, men du må passe på at den har riklig med olje.Pass også på at tempraturen ikke er for lav. Bruk 20-25% nitro ikke under 10% olje. Du bør har slite deler som dogbones, enveilager, plugger, a armer, spur gear og skruer!
    Lykke til med kjøpet!
    HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

    Comment


    • #3
      Då var Revo'en på plass Gleder meg til i morgen for å begynne innkjøring
      Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sladdekongen View Post
        Då var Revo'en på plass Gleder meg til i morgen for å begynne innkjøring
        Ikke glem og forvarme motoren nå som det er så kaldt.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Grattulere med kul truck Hvilken farge kjøpte du? Tips ang deler. Jeg kjøpte akkurat en komplett forstilling, komplett bakstilling, 1 stk org styre servo, batteri til bilen med lader, batteri til EZ starteren med lader og orginal karosseriet ferdig lakkert, noe som du ikke får bestilt i Norge engang på www.ebay.com og for alle delene inkl frakt ga jeg: 1060,- kr!! Akkurat samme delene koster på www.elefun.no 2045,- kr. Så her er det mye og spare Hmm, xillianto: åssen forvarmer du motoren?

          Comment


          • #6
            Takker for det.. Det er den eg har bilde av Den er vel svart/rød/blå.. Fin blanding
            Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

            Comment


            • #7
              du forvarmer motoren med en hårføner eller varmepistol
              Ut på tur - signatur...

              Comment


              • #8
                Revo'en min "spiser" plugger. Det ser ut som at pluggen blir brent :/ Noen som har peiling på det her? Det skjer når eg nermer meg å ha kjørt 1 tank. Har allerede skiftet plugg 2 ganger :/
                Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

                Comment


                • #9
                  Det er somregel litt forbruk på plugger i starten...
                  Ut på tur - signatur...

                  Comment


                  • #10
                    Okei Takker for svar
                    Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

                    Comment


                    • #11
                      Jeg er ingen mester på detta men da tror jeg den får for lite Fuel. Da brenner du opp tråden inne i gløde pluggen. Hva slags Fuel/Olje blanding bruker du? Jeg bytta over fra 20% Nitro til 25% og 11% Olje og da begynte Revo`n min å spise plugger. Spurte en kompis som har litt mere greie på det enn meg og han sa att da får den for lite fuel

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Air Wolf View Post
                        Jeg er ingen mester på detta men da tror jeg den får for lite Fuel. Da brenner du opp tråden inne i gløde pluggen. Hva slags Fuel/Olje blanding bruker du? Jeg bytta over fra 20% Nitro til 25% og 11% Olje og da begynte Revo`n min å spise plugger. Spurte en kompis som har litt mere greie på det enn meg og han sa att da får den for lite fuel
                        Han driver med innkjøring, dette er helt normalt under innkjøringa da den SKAL ha litt feit blanding de første tankene.
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • #13
                          Eg er ikke sikker på hva fuel heter, men han i rc butikken i bergen sa at det var den beste til revo'en.. han snakte om noe med 30%. Eg har egentlig ikke peiling på dette.
                          Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Sladdekongen View Post
                            Eg er ikke sikker på hva fuel heter, men han i rc butikken i bergen sa at det var den beste til revo'en.. han snakte om noe med 30%. Eg har egentlig ikke peiling på dette.
                            vet ikke om 30% er optimalt for innkjøring da, Men det går nok fint
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • #15
                              Det var vist nok det som var best for bilen, og det var litt viktig å holde seg til 1 type fuel og ikke kjøre inn med en og så bytte når du var ferdig og kjøre inn.. Men ikke vet eg
                              Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X