Announcement

Collapse
No announcement yet.

har kjøpt en raptor 27 på fylla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • har kjøpt en raptor 27 på fylla

    hei.
    kort fortalt kjøpte jeg en raptor 27 på fylla for ett par uker siden av en bekjent. fikk den for 1000 kr med kontroll(bare den kostet nesten 1500 ny) + bilen som kostet 4300, så tenkte det kunne bli litt billig morro.men, vet ikke om jeg gidder å styre med dette bensingreiene, så tenkte jeg skulle selge den videre.
    bilen er akuratt innkjørt, og har blitt oppbevart tørt og varmt. må bytte startsnoren eller hva den nå het, så skal alt være på stell igjen.
    noen som har en formening om den er verdt mer enn det jeg betalte for den?
    aner ikke hva jeg evt skal legge den ut for.

    på forhånd takk for alle svar

  • #2
    Prøv å gi den bort i fylla da vøtt... da er du kvittn.
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • #3
      Originally posted by provolone View Post
      hei.
      kort fortalt kjøpte jeg en raptor 27 på fylla for ett par uker siden av en bekjent. fikk den for 1000 kr med kontroll(bare den kostet nesten 1500 ny) + bilen som kostet 4300, så tenkte det kunne bli litt billig morro.men, vet ikke om jeg gidder å styre med dette bensingreiene, så tenkte jeg skulle selge den videre.
      bilen er akuratt innkjørt, og har blitt oppbevart tørt og varmt. må bytte startsnoren eller hva den nå het, så skal alt være på stell igjen.
      noen som har en formening om den er verdt mer enn det jeg betalte for den?
      aner ikke hva jeg evt skal legge den ut for.

      på forhånd takk for alle svar
      Noe annet RC som er av interesse ? helikopter ?

      Lette noe etter deler til denne og ser at deletilgangen slettes ikke er god :P
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #4
        mjo, kansje det. eneste jeg er sugen på for tiden er en ny vanntett bil, så det går jo evt ann å bruke den som delbetaling eller noe sånt. men er "open minded", så evt forslag blir mottatt.
        skal først og fremst sjekke at alt er på stell med denne bilen, før den endelige avgjørelsen blir tatt. han jeg kjøpte den av garanterte at det kun var den snoren som måtte på plass, så var den på stell igjen. jeg og ett par andre skal ta en orndlig titt på bilen i kveld, og muligens prøvekjøre den i ett parkeringshus...

        Comment


        • #5
          Originally posted by provolone View Post
          mjo, kansje det. eneste jeg er sugen på for tiden er en ny vanntett bil, så det går jo evt ann å bruke den som delbetaling eller noe sånt. men er "open minded", så evt forslag blir mottatt.
          skal først og fremst sjekke at alt er på stell med denne bilen, før den endelige avgjørelsen blir tatt. han jeg kjøpte den av garanterte at det kun var den snoren som måtte på plass, så var den på stell igjen. jeg og ett par andre skal ta en orndlig titt på bilen i kveld, og muligens prøvekjøre den i ett parkeringshus...
          Sa han det kanskje i fylla ?? Hehe...

          Er nok en morro bil uansett... men fant ikke noe dele tilgang til den her og nå da.
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • #6
            hehe. vi har snakket om bilen så vidt tidligere. kjenner fyren, så det er ikke noe pes. tok vel bare avgjørelsen etter en fuktig kveld på byn. nei, var ikke bare bare med deler til den gitt. pratet med en butikk her i byn, som var 98% sikker på at de kunne ordne startsnor til den, så da er det bare å begynne å søke the www. går kansje an å fikse den som jeg har nå da. skal se på det i kveld.

            Comment


            • #7
              så der. da venter jeg på svar fra 2 butikker. en engelsk og en norsk. står at det er en "pull start" til raptor 27 (nando), men vil bare ha en bekreftelse fra de før jeg bestiller.


              RC-Shop, Hobbybutikk, Arrma, axial, tamiya, rc, traxxas, multiplex, hobbywing, FMS, ROC Hobby, redcat , proline, PowerHD, hitec, rc-crawler,lipobatterier, Ladere, e-flite, horizon, rc-lastebil, vallejo, yeah racing, rcmart, elefun, rc-deler


              her er de, skulle noen andre være på jakt etter samme...

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X