Announcement

Collapse
No announcement yet.

har du savage25? da kan du skrive va du anbefaler og ikke anbefaler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • har du savage25? da kan du skrive va du anbefaler og ikke anbefaler

    Om du har savage25 kan du skrive vadu ikkeanbefalerog va du anbefaler.
    Beklagerligvis er denna linja bare for savage 25 så det ikke blir så masse krøll.
    spørsmål kan og legges inn og svares påav alle... alle som vil får lov og skrive på denne på denna linjen.

  • #2
    steinskjerhobby.no har masse oppgraderinger til disse savagene XD

    Comment


    • #3
      Hvis du har planer om å gå til innkjøp av savage 25 så ser du på bruktbiler.
      Sjekk heller ut en ny Savage 3,5. Helt lik bil, men du får en ny en Er nok ikke store prisforskjellen.

      De fleste nettsteder har disse.

      Ang bilen, så har jeg selv hatt en. Å kan lett anbefale den videre.
      Men blir litt for lite motor etterhvert å du kommer til å angre på at du ikke kjøpte en hakke større motor
      Alt av savage er generelt bra, å er ikke annet enn skrytt av på dette forumet.
      Ut på tur - signatur...

      Comment


      • #4
        Originally posted by rad View Post
        Om du har savage25 kan du skrive vadu ikkeanbefalerog va du anbefaler.
        Beklagerligvis er denna linja bare for savage 25 så det ikke blir så masse krøll.
        spørsmål kan og legges inn og svares påav alle... alle som vil får lov og skrive på denne på denna linjen.
        Hei!
        Er du ute etter savage 25?
        Jeg har en strøken savage 25 stående.
        Den er oppgradert med k 4,6 motor, ribbed tuned pipe og nye metallgear servoer på gass og styring.
        Selges komplett med radioutstyr, gløder, batterier, lader og 2,5 liter fuel. Bud over 2000!
        Team Kyosho
        Kyosho MP9/ZX5/RB5*Orion*AKA*Kopropo*Savox*
        www.tnrc.ipublish.no www.minicar.no

        Comment


        • #5
          eg anbefaler å kjøpe savage25 og oppgradere den og sette i en 30 motor.. savage25 er ssstttoorr

          Comment


          • #6
            Ville kjøpt en savage x om jeg skulle hatt savage, savage 25 osv mangler en del kjekt og ha oppgraderinger x modelen har.
            Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
            www.rc-utstyr.no

            Comment


            • #7
              Nå ha eg planer om å kjøpe baja så savagen ligger til salgs nå på både kan byttes og selges

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X