Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kan hjelpe meg med force 32 motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som kan hjelpe meg med force 32 motor

    Hei eg trenger hjelp med motoren min den står i en savage når eg gir gass går ikke bilen frammover. og når eg bremser skrur den seg av. Noen som vet hva promblemene kan være??



    NOEN SOM KAN SLETTE DENNE???
    Last edited by rad; 9 April 2011, 22:16. Reason: NOEN SOM KAN SLETTE DENNE

  • #2
    Originally posted by rad View Post
    Hei eg trenger hjelp med motoren min den står i en savage når eg gir gass går ikke bilen frammover. og når eg bremser skrur den seg av. Noen som vet hva promblemene kan være??
    feil justering av motor ? Men du sier den går ikke fremover... hvordan oppfører turtallet seg da ellers ? En liten filmsnutt av den kan hjelpe masse for og si hva som skjer

    At den dør ut er tomgangen, Den kan enten være for lav på tomgangs skruen, Eller den går for fet på lowspeed slikt at den drukner... Ikke lett og si rett ut.

    Prøv og lage en liten filmsnutt du med mobil eller.no og last opp
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      vet ik for den går rundt men bilen kjører ikke fremmover kan legge inn en video etterpå

      NOEN SOM KAN SLETTE DETTA??
      Last edited by rad; 9 April 2011, 22:18. Reason: NOEN SOM KAN SLETTE DETTA??

      Comment


      • #4
        Problemet er at motoren går gale veien men den gjorde det ikke før fordi den går gale vien men eg har bare 2speed kasse så den har ikke revers.

        Comment


        • #5
          Originally posted by rad View Post
          Problemet er at motoren går gale veien men den gjorde det ikke før fordi den går gale vien men eg har bare 2speed kasse så den har ikke revers.
          hmmz, Hørtes merkelig ut...
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • #6
            Er motoren gammel?

            feiljustert eller dårlig clutch muligens?
            Ut på tur - signatur...

            Comment


            • #7
              cluchn er brukt 1 gang og er racing cluch halv tank. motoren er brukt 1 tank

              Comment


              • #8
                Da har du ikke stilt inn motoren rett. Søk litt rundt på youtube, så finner du hjelp der
                Ut på tur - signatur...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by l3rr1 View Post
                  Da har du ikke stilt inn motoren rett. Søk litt rundt på youtube, så finner du hjelp der
                  Ska bytte den mot full alu king motor baja på mandag med et ødelagt stempel.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X