Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas Jato 3.3 tilbehør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Traxxas Jato 3.3 tilbehør

    Hei. Lurte på å kjøpe meg en Jato 3.3. Er det noen har tips på reservedeler,oppgraderinger og ekstra utstyr som en burde skaffe seg til bilen!! Takker for alle svar :grin:
    Hpi Baja 5b ss

  • #2
    hei:grin:
    har en jato 3.3:mrgreen: det som er lurt å ha i rerve er en glødeplugg, det eneste jeg har ødelagt på bilen var styrestagene foran som knakk da jeg kjørte litt fort i garasjen.

    options parts vil æ anbefale RPM`s sine bære armer fordi de tåler mere viss du skulle komme for et uhell og nye dekk selfølgelig de som følger med er kun for asfalt
    lasse lieng, 1991 modell, Bodø. bil: Traxxas revo 3,3 og kyosho pure ten alpha 3.

    Comment


    • #3
      Option parts til Jato 3.3

      Noen som vet hvor jeg finner option parts til Jato 3.3?

      Jeg tenker på spur gear i stål, clutch bell i stål, samt stålbremser.

      Er det noe mer jeg burde skifte ut på bilen (helt ny, ikke innkjørt fordi spur gear røk til helv***)

      Takker for tips og triks!
      John-A. Lammethun '68 - Bor i Florø
      :: Savage X 4.6 :: Futaba 3PK FASST ::
      Traxxas Jato 3.3 RTR ::
      :: T-Rex 500 CF :: Futaba 7c FASST :: http://www.compentrc.no

      Comment


      • #4
        jeg bestillte deler fra her:

        Shop for RC Planet at RC Planet


        nå vet jeg ikke hva man bør bytte ut,ettersom jeg ikke har ødelagt noe enda.

        jeg bestillte bla rpm bærebruer,andre dekk/felger/glødeplugger/blankt karroseri.

        og har bestillt buku trimpotte


        som skal være noe av det råeste man får tak i

        har ikke fått noe av dette enda,men ligger i tollen begge pakkene,så håper det ikke tar så lang tid,før det dukker opp
        audi 80 quattro

        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #5
          Takk for svar!

          Jepp jeg har vært innom RC Planet å handlet litt jeg også, men de hadde ikke rett type spur gear, og heller ikke rett clutch bell.

          Jeg har store problemer med bremsene på bilen. De finnes rett og slett ikke. Null brems når jeg bremser - så og si.

          Jeg hadde bestillt original trimpotte på bilen samtidig som jeg bestillte den, den funker den

          Nå er jeg bortskjemt med en HPI Savage X 4.6 fra før, og der får du jo alt av option parts og forsterkninger.

          Det må da finnes noe lignende til Jato'en også? Clutch bell og Spur gear i plast??? Det funker jaggu dårlig.

          Ellers fant jeg litt deler hos Absolutt Hobby AS (spes. nytt spur gear).

          Håper de sender ut varene RASKT så jeg kan fortsette å få kjørt inn bilen om ikke annet
          John-A. Lammethun '68 - Bor i Florø
          :: Savage X 4.6 :: Futaba 3PK FASST ::
          Traxxas Jato 3.3 RTR ::
          :: T-Rex 500 CF :: Futaba 7c FASST :: http://www.compentrc.no

          Comment


          • #6
            Originally posted by lammis View Post
            Takk for svar!

            Jepp jeg har vært innom RC Planet å handlet litt jeg også, men de hadde ikke rett type spur gear, og heller ikke rett clutch bell.

            Jeg har store problemer med bremsene på bilen. De finnes rett og slett ikke. Null brems når jeg bremser - så og si.

            Jeg hadde bestillt original trimpotte på bilen samtidig som jeg bestillte den, den funker den

            Nå er jeg bortskjemt med en HPI Savage X 4.6 fra før, og der får du jo alt av option parts og forsterkninger.

            Det må da finnes noe lignende til Jato'en også? Clutch bell og Spur gear i plast??? Det funker jaggu dårlig.

            Ellers fant jeg litt deler hos Absolutt Hobby AS (spes. nytt spur gear).

            Håper de sender ut varene RASKT så jeg kan fortsette å få kjørt inn bilen om ikke annet
            se på www.towerhobbies.com de har alt av deler og options til jato
            lasse lieng, 1991 modell, Bodø. bil: Traxxas revo 3,3 og kyosho pure ten alpha 3.

            Comment


            • #7


              spur gear
              lasse lieng, 1991 modell, Bodø. bil: Traxxas revo 3,3 og kyosho pure ten alpha 3.

              Comment


              • #8
                Originally posted by traxxas jato 3.3 View Post
                Bestillt
                John-A. Lammethun '68 - Bor i Florø
                :: Savage X 4.6 :: Futaba 3PK FASST ::
                Traxxas Jato 3.3 RTR ::
                :: T-Rex 500 CF :: Futaba 7c FASST :: http://www.compentrc.no

                Comment


                • #9
                  Originally posted by oter11 View Post
                  jeg bestillte deler fra her:

                  Shop for RC Planet at RC Planet


                  nå vet jeg ikke hva man bør bytte ut,ettersom jeg ikke har ødelagt noe enda.

                  jeg bestillte bla rpm bærebruer,andre dekk/felger/glødeplugger/blankt karroseri.

                  og har bestillt buku trimpotte


                  som skal være noe av det råeste man får tak i

                  har ikke fått noe av dette enda,men ligger i tollen begge pakkene,så håper det ikke tar så lang tid,før det dukker opp
                  Fått testa den potta? Mye kom den på?
                  Giga Crusher twin Force 32, Thunder Tiger MT4 G3, Thunder Tiger EB-4 S2 PRO , Jato 3.3

                  Comment


                  • #10
                    den ligger i tollen enda,den kom på ca 550nok+ mulig mva

                    tror det er gratis frakt hos dem,for jeg betalte ikke frakt på potta
                    audi 80 quattro

                    Member of VW Audi Club Norwegen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by lammis View Post
                      Noen som vet hvor jeg finner option parts til Jato 3.3?

                      Jeg tenker på spur gear i stål, clutch bell i stål, samt stålbremser.
                      http://www.towerhobbies.com er plassen for å finne myyye deler samt option parts til Jato 3.3
                      John-A. Lammethun '68 - Bor i Florø
                      :: Savage X 4.6 :: Futaba 3PK FASST ::
                      Traxxas Jato 3.3 RTR ::
                      :: T-Rex 500 CF :: Futaba 7c FASST :: http://www.compentrc.no

                      Comment


                      • #12
                        Vurderer og kjøpe HPI baja 5b.

                        Hei, jeg har lenge tenkt til og kjøpe en Baja 5b. er det noen svakheter ved bilen som jeg bør se etter? no ekstra deler jeg bør ha? tåler bilen mye juling?
                        skal kanskje kjøpe trim potte til ss'n til bilen også. hvor mye koster potta til ss'n?


                        Mvh Lars-Vegard.

                        Comment


                        • #13
                          Du bør kanskje skrive det spørsmålet på LS sida
                          HPI Baja 5B v2

                          Comment


                          • #14
                            Har tenkt til og kjøpe jato 3.3, men så lurte jeg på om det går an å f.eks. sette Revo Talon Tires på jato'en? eller t-maxx sine. Egentlig samma hvilke dekk, men bare større slik at jato'en får bedre bakkeklarering, eller er det andre metoder?
                            HPI MT2 - BSD Racing 4wd 1/8 -

                            Comment


                            • #15
                              tenkte å få til et bra oppset for å hoppe litt med jatoen. har et sett med integry dempere som jeg kan bruke, men syntes det er alt for tynn olje i de. hva byrde jeg bruke for hopping.
                              Kjører: Traxxas Jato 3.3

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X