Announcement

Collapse
No announcement yet.

A main hobbies?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• A main hobbies?

Har bestillt en del deler fra a main. Noen som vet om de skriver ned verdien på pakkene? Rc-Mart gjør det har jeg erfart
    Mustit Rc 2012
    Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
    Bjørn-Ivar Haug

De skriver ikke ned.....

Comment

Jeg har no erfart at de skriver ned veriden måtte betale 25% mva.
      Rune Røssevold. Bergen. 1993

Comment

de skriver ikke ned verdien nei.
        så enten hold deg under grensen eller velg carolinasrc.com
        de skriver ned
        Thomas Michelsen 90477788
        Kyosho Mp9 TKI 2
        Team Michaelfox BOMBK

Comment

Grensen? Hvor mye er det og hva skjer om du kommer over den? Handla der igår og betalte den rimeligste portoen (First-Class Mail International) Noen som har en ide om hvor lang tid det pleier og ta før pakka er hos meg?
          Vegard Flattum.Geithus.76.mod
          Fg Monster#Tamiya High Lift Hilux#

Comment

jeg handla på rc-mart å bestillte den raskeste leveringa. 3-4 dager tror jeg. det tok 9 dager før jeg hadde delene. virker ikke som ant. leverings dager som blir oppgitt er helt til å stole på. kan hende a main. er bedere enn rc.m. Vet ikke hva grensa er desverre...
            Mustit Rc 2012
            Bjørn-Ivar Haug

Comment

3-4 dager er fra HK til norge så kommer det an på hvor du bor i norge. hadde du bodd på terminalen på gardermoen hadde du hatt den på 3-4 dager:P

Mr. Kyosho
              [SMBK] # www.miniz.no # [Kyosho] - Mini-Z MR-02RM - Modified # Atomic # Team Orion #
              [Tamyia] - TT-01 # 3racing carbon chassi # Novak Brushless # ++++
              [HoBao] - Hyper ST # GRP # Model Technics #

Comment

Hvis du følger med på sporingsloggen på nettet så tar det stort sett alltid mye lengre tid fra Gardermoen og hjem til deg enn det gjør fra Hong Kong til Gardermoen (jeg bor ca 30 min biltur fra Gardermoen og det tar ALLTID lengre tid hjem til meg enn HK -> Norge).

De tidene de oppgir gjelder sikkert bra i andre land hvor Posten Norge ikke er innblandet. Med en gang Posten Norge skal ta et tak så tar ting laaaang tid.
                RC Drift Club Norway | LMBK

Comment

Så glemte jeg det da, det må jo innom tollen i en uke også! Offf, jaja har ikke så god tid de neste to ukene heller så det overlever jeg. Men er det noen som vet hva denne grensen er og hva skjer når jeg kommer over den? Vil tollerene ta alle penga mine nå eller? Har litt på følelsen at det blir en "blackmail" situasjon fra tollen sin side. Pakka med porto kom på $174.74 altså 887,41 kr
                  Vegard Flattum.Geithus.76.mod
                  Fg Monster#Tamiya High Lift Hilux#

Comment

Originally posted by michaelfox View Post
                    de skriver ikke ned verdien nei.
                    så enten hold deg under grensen eller velg carolinasrc.com
                    de skriver ned
                    grei side der! men hva med bildene på deler??! mangler..

Comment

Har akkurat motatt delene fra a main. Bestllte 16 å kom i dag med express box . Ba dem om å skrive ned verdien fra 638$ til 150$. å det gjorde de.
                      Mustit Rc 2012
                      Bjørn-Ivar Haug

Comment

Bilder

Mr. Kyosho
                        [SMBK] # www.miniz.no # [Kyosho] - Mini-Z MR-02RM - Modified # Atomic # Team Orion #
                        [Tamyia] - TT-01 # 3racing carbon chassi # Novak Brushless # ++++
                        [HoBao] - Hyper ST # GRP # Model Technics #

Comment

Desverre like fersk på data`n som jeg er med rc, så det sliter jeg med, men fikk en rb c6 t7, 2020 pipe, felger og litt annet småtteri. Skulle bestille 8ight race roller fra rc mart i stad, men de var tomme, så da får jeg herje med rtr utgaven litt til så får de vel inn igjen snart. Noen gode forslag til en god radio og startbox?? Har to nye futaba servoer 9351 og 9452 liggende som jeg tenkte å bruke.
                          Mustit Rc 2012
                          Bjørn-Ivar Haug

Comment

hva skriver dere når dere ber om å få satt ned prisene??
                            PS:helst på engelsk
                            Sunnfjord RC Klubb
                            Bil: Team losi mini-baja, Thunder Tiger MTA-4 S28, Tamiya TB-02, Team losi micro-baja Helikopter: Lama v3 2.4gh Båt: AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II , Proboat Blackjack 26

Comment

f.eks.: "Due to insane Norwegian taxes I kindly ask You to set the value to $..... on the package, and not include the invoice. Best regards.

Forslag til startboks: Mugen sin er genialt bra, men jeg har litt trua på den nye til Ofna.
                              Last edited by casevac; 21 May 2008, 12:41. Reason: tilleggsopplysning
                              MBX-6
                              Slash 4x4 rtr
                              - Midtskogen Raceway-

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X