Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas Jato 3,3 Dekk og drivverk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Traxxas Jato 3,3 Dekk og drivverk

    Hei...

    Har akkurat bestilt meg en Jato 3,3 2wd. Lurer på om noen vet hvor jeg får tak i andre dekk til denne?
    Mulig ett sett som ligner på de som -goddamnswede- har bak på sin bil.. http://forum.radiostyrt.no/vb/album....&pictureid=215.

    Bilen kommer til å bli brukt i grustak og på grus bane for det meste.
    Hvilke dekk har da best grep?
    Følger med asfaltdekk til denne.

    Har hørt at flere har slitt med clutch/gir? under innkjøring.. Er det noe mere jeg burde gå til innkjøp av før bilen kommer hjem til meg?

    Til dere som har lignende bil, er det noe ekstrautstyr som jeg bare "må" ha?

    Takker for eventuelle svar

    Ole-Magne
    Ole-Magne Eklund -80
    Tamyia tt-01
    Traxxas jano 3,3

  • #2
    jeg søkte litt mere på forumet å fikk hjelp til å bestille dekk og felger
    Ole-Magne Eklund -80
    Tamyia tt-01
    Traxxas jano 3,3

    Comment


    • #3
      har snart kjørt 4 liter med fuel på jatoen min,og har enda ikke skiftet en del,med untak av litt oppgraderinger,rpm bærebruer,buku trimpotte.

      dekk kan du bestille endel av med engang,de holder ikke lenge,limet holder bra,men de revner like ved der de er limt
      audi 80 quattro

      Member of VW Audi Club Norwegen

      Comment


      • #4
        Originally posted by ole-magne View Post
        jeg søkte litt mere på forumet å fikk hjelp til å bestille dekk og felger
        Hei. Hvor fant du dekk og felger da? Vill ha paddle dekk på jatoen min
        sigpicKyosho Mad Force GXR28,HPI Savage X4.6, FG MT 29cc, FG MB Pro (RN Tuning pipe), HPI Baja ss 27.2 Race Port (gbe endbled,lights,futaba 3pk 2,4GHZ) HPI Savage Flux 6s. 40 Laker++!

        Comment


        • #5
          Originally posted by rokhaug View Post
          Hei. Hvor fant du dekk og felger da? Vill ha paddle dekk på jatoen min

          fikk ikke tak i "padledekk"

          søkte på EBAY og fant noen andre dekk der... er orginale TRAXXAS dekk til bare halve prisen( det var før dollaren gikk opp)
          Ole-Magne Eklund -80
          Tamyia tt-01
          Traxxas jano 3,3

          Comment


          • #6
            her kjøpte jeg "padledekk" til jatoen min:

            audi 80 quattro

            Member of VW Audi Club Norwegen

            Comment


            • #7
              Har tenkt til og kjøpe jato 3.3, men så lurte jeg på om det går an å f.eks. sette Revo Talon Tires på jato'en? eller t-maxx sine. Egentlig samma hvilke dekk, men bare større slik at jato'en får bedre bakkeklarering, eller er det andre metoder?
              HPI MT2 - BSD Racing 4wd 1/8 -

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X