Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meninger om Schumacher Hawoc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meninger om Schumacher Hawoc

Hallo..

Har sett litt på schumacher hawoc er det noen som har erfaring med denne bilen?
    Har hørt at det kan være mye tull med menace gjelder det hawoc også?
    Morten Løsengen
    Årgang 1989
    <HPI Rush Evo>

Er som regel ikke mer "tull" med en bil enn det en gjør det til. Er som regel 'PEBKAC' (Problem Exist Between Keyboard And Chair) som er tilfelle, om du skjønner hva jeg mener
    "Jeg har vektøy som gjør den jobben der enklere...ett eller annet sted...!"

Comment

havoc

jeg har kjørt en en del biler og jeg syns att havocen er en av de gøyeste.jeg har selv en har hatt den i ca 1 1/2 år og den tåler mye røff kjøring. Jeg har ikke att noe tull med motoren det er riktig som skogpekka sier det er som regel ikke tull med motorer men det er jo veldig viktig og kjøre inn bilen skikkelig sånn att man får lang levetid på motoren men som sakt veldig gøy bil og kjøre.

Comment

Den bilen går forferdelig fort rett fram.... men prøv å sving i 70 km/t du

STYR UNNA.

Comment

Originally posted by REED272 View Post
          Den bilen går forferdelig fort rett fram.... men prøv å sving i 70 km/t du

STYR UNNA.
          Hvorfor i alle dager skulle en ville ta svinger i 70km/t med en monstertruck? Tror nok i såfall du har feil innstilling til hva en monstretruck er. For å motbevise DET så kan du f.eks slenge opp en link til et videokløpp der en standard monstertruck fullfører det du påstår en slik bil skal kunne gjøre.

Mer on topic:
          Nok en gang: fin bil, mye morro, relativt god pris. Følg magefølelsen din, er som regel den som har rett når en skal handle RC-bil

Comment

Jaja du har ihvertfall ikke peiling for Havoc er ikke en monstertruck det er en stadiumsak.....
            Og ja, den bilen fraråder jeg. Enkelt å greit for den tåler INGENTING. Har du forresten sett hvor tynt ALT på den bilen er??
            Demperne foreksempel er jo ikke oljefylt engang-.-

Her snakker du nok mot bedre vitende enn deg ja....

Comment

Reed272 ro deg ned du er jo kongen av å bare kjøre fort rett frem hehe.
              Bilen er helt super og er kjempe gøy å kjøre å tåler mye.
              Dette vet jeg, for jeg har hatt en sånn for testing, for å se hva det var for en bil.
              Det er oljedempere på den
              -Bombk-

Comment

Originally posted by REED272 View Post
                Jaja du har ihvertfall ikke peiling for Havoc er ikke en monstertruck det er en stadiumsak.....
                Og ja, den bilen fraråder jeg. Enkelt å greit for den tåler INGENTING. Har du forresten sett hvor tynt ALT på den bilen er??
                Demperne foreksempel er jo ikke oljefylt engang-.-

Her snakker du nok mot bedre vitende enn deg ja....
                Så DETTE er det du mener er en stadium truck? --> http://shop.smallsize.no/images/sch-havoc_prev.jpg
                Ikke snakk tull.

Jeg tar slikt som du sier med en spade salt, da du ikke kommer med skikkelige argumenter for HVA den ikke tåler, i hvilken grad "det som er tynt" spiller for noen rolle satt i sammenheng med resten hardware i bilen, og hvor i alle DAGER du får inntrykk av at det ikke er oljefyldte dempere på den.

Godt sagt; jeg aner jo SELVSAGT ikke hva jeg snakker om.

Jeg venter fortsatt på en link til aktuellt videokløpp hvor du klarer å rettferdiggjøre dette utsagnet: "Den bilen går forferdelig fort rett fram.... men prøv å sving i 70 km/t du".

Har du ikke noe vettugt å tilføye en tråd, så kan du holde det du måtte ønske å poste for deg selv. Tulling.
                Last edited by skogpekka; 13 September 2008, 22:13.

Comment

havoc

takk for svar=)

Tror det blir en havoc på meg i løpet av høsten=)
                  Morten Løsengen
                  Årgang 1989
                  <HPI Rush Evo>

Comment

Originally posted by Løsengen View Post
                    takk for svar=)

Tror det blir en havoc på meg i løpet av høsten=)
                    Kikk litt på videokløpp som du måtte finne på f.eks. Youtube.com , er en grei plass å starte opp "magefølelsen"

Lykke til med bilkjøpet ^^

Comment

Personlig synest jeg at Havoc er en litt "kjip" bil. En jeg kjenner hadde en i ca et år og det var mye tull med den. Den var generelt ganske spinkelt bygget i forhold til mange biler i stadium truck klassen og tålte da ikke spesielt mye.

Den var jo også drevet til å gå i 80km/t, noe som egentlig er litt mye med ett gir og ikke verdens vasseste motor. Jeg kjører Savage 25 og den var helt original da han hadde Schumacheren sin og likevel dro jeg godt i fra han på aksen, men han tok meg igjen etter 20-30 meter da. Nå hadde jeg 2 gir, men en mindre motor og myyye tyngre bil også.

Vet ikke hvor mange ganger vi kræsjet, men hver gang ble hans ødelagt og min kjørte videre som ingenting hadde skjedd. Den ene gangen ble det front mot front i 30-40km/t og da gikk hjulopphenget hans i det mens jeg kjørte videre. Det ble en økt i garasjen for å lappe på drivverk og benke ut på akslinger (bakhjulet hans ble truffet av ene hjulet mitt).

Skal ikke si at det er en drittbil, men det finnes helt klart bedre biler der ute. Og dessuten er det sjelden du får bruk for 80km/t og hvis du får det vil bilen bli veldig ustabil, iaffal med originale dekk. Gå for en Kyosho elle HPI eller lignende, det er gode biler som står for en støyt.
                      1:1 biler - 99mod Lexus SC400
                      Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

Comment

Kongebil

Må bare tilføye her at Havoc er en vanvittig morsom bil. har hatt en selv og den tok i mot en haug med juling. .

Les testen fra rc universe:

Et lite utdrag:
                        If I had to use one word to sum up the Havoc it would be ?tough?. This truck takes abuse like no other truck before it, thanks to its rugged carbon-fiber and aluminum construction. Its lack of unnecessary components makes it a very lightweight and responsive platform for jumping. This is sure to keep it an established favorite in bashing clichés throughout the hobby.

Så og si at denne bilen ikke tåler stryk er helt feil, jeg kan anbefale denne på det varmeste, og sjansen for at jeg anskaffer meg en i gjen er stor.

PS: dette er er en 2WD bil så kjøreegenskapene kan jo ikke sammenlignes med 4WD, men vanvittig morro er det og kjøre jævelskapen

Kato Lystad 72 mod.
                        Align T-rex 450, Align T-rex 600, Hyperion F3A, Multiplex Acromaster,
                        Parkzone Trojan T-28, Spitfire EPO, E-Sky big lama "Cokebottle edition"2.4GHz

Comment

Hmm. Jaja, skal ikke påstå så alt for mye, men etter det jeg har sett så tåler Schumacheren ikke spesielt masse (jeg kjørte masse med han som hadde den). Dessuten er det en fordel med 4wd også, det gir litt mer kontroll på skikkelig bedritne underlag. Men da må du over på truggy klassen igjen som er større og mye kraftigere. (og dyrere)
                          1:1 biler - 99mod Lexus SC400
                          Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                          Welcome to our newest member, Mortenporten.
                          Working...
                          X