Announcement

Collapse
No announcement yet.

Losi Muggy Servoer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hadde 985mg i min gamle, sykt bra servo, bruker den samme i min xt8 nå, tåler my juling, anbefaler på det varmeste den, Anbefalt den til AD. også, han som har min muggy nå
    CRC - 3Racing - Tamiya

    Comment


    • #17
      985 er den beste av de to du spør om.

      Comment


      • #18
        Originally posted by REED272 View Post
        985 er den beste av de to du spør om.

        Eneste fordelene er vel at 985 drar litt tyngre og er vanntett?
        Ja, dette er jo i seg selv klare grunn til å kjøpe den, men hs625MG er jo bra i en touring da, men siden det er snakk om muggy så er det jo kjekt og brukte et par hundre mer på en servo som faktisk tåler vann. Dekka på muggy er jo og såpass store og tunge at det er greit den drar litt mer

        - Turbo
        sigpic

        Comment


        • #19
          Originally posted by TurboTangen View Post
          Eneste fordelene er vel at 985 drar litt tyngre og er vanntett?
          Ja, dette er jo i seg selv klare grunn til å kjøpe den, men hs625MG er jo bra i en touring da, men siden det er snakk om muggy så er det jo kjekt og brukte et par hundre mer på en servo som faktisk tåler vann. Dekka på muggy er jo og såpass store og tunge at det er greit den drar litt mer

          - Turbo
          dær ser du!
          takker for svar! da blir det hs985mg neste tur til byen!
          vis jeg ikke må bestille... de har den ikke på smalsize..!
          er vel billigere nettbutikker... kanskje!
          er ikke helt sikker på hvor mye den koster men det er vel 5-700 kanskje!
          det har jeg hørt iallefall...!
          Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

          Comment


          • #20
            Originally posted by AD. View Post
            dær ser du!
            takker for svar! da blir det hs985mg neste tur til byen!
            vis jeg ikke må bestille... de har den ikke på smalsize..!
            er vel billigere nettbutikker... kanskje!
            er ikke helt sikker på hvor mye den koster men det er vel 5-700 kanskje!
            det har jeg hørt iallefall...!
            "dær ser du!"
            og med det mener du?
            Har aldri sagt noe anna, jeg har bare sagt at hs625mg er bra nok, men 985 er litt sterkere og vanntett . . .
            sigpic

            Comment


            • #21
              VENT!!!

              Skal den i en Muggy så bruk heller 2 stk. 645, og aller helt 2 stk. 985.

              Comment


              • #22
                Originally posted by TurboTangen View Post
                "dær ser du!"
                og med det mener du?
                Har aldri sagt noe anna, jeg har bare sagt at hs625mg er bra nok, men 985 er litt sterkere og vanntett . . .
                du mente jo i går at det var akkurat samme servo bare billigere og at jeg var dom vis jeg kjøpte 985 istede! sån jeg forsto det! men gidder ikke å mekke diskusjon om dette...
                Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by AD. View Post
                  du mente jo i går at det var akkurat samme servo bare billigere og at jeg var dom vis jeg kjøpte 985 istede! sån jeg forsto det! men gidder ikke å mekke diskusjon om dette...

                  Siste innlegg:
                  "Ja, 985 er vanntett, men er det verdt de 300 kronene mer?" sa jeg...
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by REED272 View Post
                    VENT!!!

                    Skal den i en Muggy så bruk heller 2 stk. 645, og aller helt 2 stk. 985.
                    Martin K. har gjort at det bare er plass til 1! så det går nokk ikke...!
                    Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

                    Comment


                    • #25


                      Her er en meget bra sak til en billig penge.
                      Ca. 1000.- ferdig inn i landet

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by REED272 View Post
                        http://carolinasrc.com/Webstore/Scri...dproduct=11897

                        Her er en meget bra sak til en billig penge.
                        Ca. 1000.- ferdig inn i landet
                        virker litt overkill til en som er vant med stock!
                        men den var jo mye for penga!
                        tror jeg! har ikke så my peiling... egentli!
                        Last edited by AD.; 19 March 2009, 14:57. Reason: tror jeg!.....
                        Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

                        Comment


                        • #27
                          Overkill ja. Jeg har 2 av disse i min MBX5R:http://carolinasrc.com/Webstore/Scri...dproduct=12082 .

                          DET ER OVERKILL DET

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by REED272 View Post
                            Overkill ja. Jeg har 2 av disse i min MBX5R:http://carolinasrc.com/Webstore/Scri...dproduct=12082 .

                            DET ER OVERKILL DET
                            oyoy...! men jeg tror jeg bare går for 985 fra smalsize!
                            må jo støtte butikkene i norge eller noe sånt!
                            Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

                            Comment


                            • #29
                              Denne er jo fin da: http://www.amainhobbies.com/product_...oducts_id/5733
                              Offroad : Schumacher rascal ; Losi 8ight-T : Onroad : Mini-z mr01 ; Mondeo/Civic Tamiya FF01 ; Losi xxx-s halveis G+ : Radio : Futaba 3PK : Heli : E-flite Blade mCX

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Ruffs View Post
                                peeeent! men hva betyr: (be careful with the polarity of the connector for Futaba radios)??
                                jeg har futaba radio....

                                ble litt keen på alu case.. ser så peeeent ut!!
                                Last edited by AD.; 19 March 2009, 16:21. Reason: alu servo case
                                Kyosho TR15 stadium force & Schumacher rascal & Team losi micro-baja(lipo) og en Team losi Muggy! med masse options og ebay stuff!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X