Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho DST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mr,j View Post
    hei alle sammen håper dere kan hjelpe meg med dette jeg har en dst den er nesten helt ny kjør en gang. når jeg skal starte den så vil den ikke starte uten at jeg gir den gass. plisss hjelp meg. også når jeg har den gløde pinnen i og starter den også tar jeg den ut av så går lager den en unormal lydd så det høres utt som den skal stoppe også et et minutt så stopper den kansje mindrepliss jeg trenger hjelp...
    hei! under innkjøring skal den ha såpass mye fuel at den kan være litt seig å starte uten at du gir ekstra gass. du skal kjøre med feit blanding under innkjøringen, da går den gjerne dårlig på lavt turtall.
    TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

    Comment


    • #32
      Jeg syntes DST er en fin bil. Kjører så det suser! Siden det var den første fuel bilen min hadde jeg litt problemer med den på starten. men nå er den helt fin.

      Ozzy
      Last edited by Guest; 4 June 2009, 09:42. Reason: SKRIVEFEIL!

      Comment


      • #33
        jeg har tenkt å kjøpe dst på en kyosho butikk men har ikke hadt fuel bil før. er det en bra bil, lett å sjønne?? tips..pls hva burde jeg gjøre hva burde jeg ikke gjøre??? pls svar

        Comment


        • #34
          Ta deg turen innom butikken du, så får du nok svar på det meste du lurer på !

          Comment


          • #35
            takk for tipset stikker innom så snart jeg får mulighet...)))

            Comment


            • #36
              hvor mye koster gløder??

              Comment


              • #37
                ER vel 140 kr de koster om jeg ikke tar helt feil

                Comment


                • #38
                  takk for svar

                  Comment


                  • #39
                    noen sier hvis man trenger å trimme bilen eller så vilø den ikke starte. er det sant? pga jeg kan ikke detmedå trimme

                    Comment


                    • #40
                      Må ikke trimme på noen måte for å starte. Eller mener du justere? Trengs justeringer for å få den til å gå osv
                      Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
                      Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by hbxbonzer View Post
                        noen sier hvis man trenger å trimme bilen eller så vilø den ikke starte. er det sant? pga jeg kan ikke detmedå trimme
                        trimme ja, hehe godt norsk ord for å tune, som vi kaller det. jau du må nok justere/tune/trimme den litt for å få den til å gå skikkelig viss du har noen i nærheten som kan hjelpe deg, er det best, men viss ikkje, så kan du ringe til den lokale butikken din eller spørre her på forumet, mange vetige folk her
                        Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                        Comment


                        • #42
                          bilen min blir for varm norn tips?

                          Comment


                          • #43
                            Det kan være at du kjører den for lean på hsn..

                            Det kan være feil gløde plugg,den går best på OS#8 plugg,16% nitro..
                            sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                            Comment


                            • #44
                              det første jeg ville gjort, var å gi den litt feitere blanding for å se om det løser noe.
                              TAMIYA Blitzer Beatle (2011) - på vei! - TAMIYA Bush Devil 550 (vintage)

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X