Announcement

Collapse
No announcement yet.

Første truggy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sist jeg så en Nitrage(original), hadde den 3 differ.

    Comment


    • #17
      Originally posted by TamiyaMaster View Post
      Det er jo ikke senterdiff på nitrage! Der er det akslingoverføring, ret inn i gearkassa.
      Sitter centerdiff i Nitrage orginalt jo. 2-speed kassa er option, men ikke noe jeg ville anbefalt om bilen skal brukes på bane.

      Edit: Ellers så kan 8ight-T anbefales, har kjørt mange fine liter med min. Men hadde nok tatt en titt på ST-RR om jeg skulle kjøpt ny truggy i dag.
      Er det banekjøring du skal bruke bilen til forresten? Om du vil delta i konkurranser så ville jeg nok gått for buggy, en mye større klasse.
      Last edited by Mariuslk; 28 May 2009, 15:41.
      # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

      Comment


      • #18
        Originally posted by Mariuslk View Post
        Sitter centerdiff i Nitrage orginalt jo. 2-speed kassa er option, men ikke noe jeg ville anbefalt om bilen skal brukes på bane.

        Edit: Ellers så kan 8ight-T anbefales, har kjørt mange fine liter med min. Men hadde nok tatt en titt på ST-RR om jeg skulle kjøpt ny truggy i dag.
        Er det banekjøring du skal bruke bilen til forresten? Om du vil delta i konkurranser så ville jeg nok gått for buggy, en mye større klasse.
        losi suger da!

        Det er jo helt opplagt. Alle Losi bilene suger!
        Dårlig bygd opp og stygge.
        Last edited by TamiyaMaster; 5 June 2009, 07:20.
        TAMIYA TNX 5,2R Futuba 4PK 2,4GHz
        TAMIYA NITRAGE 5,2
        TAMIYA TT-01 R (fullt oppgradert) 3s. Lipo

        Comment


        • #19
          Hahaha, for et fantastisk bedritent innlegg av deg. Om du synes Losi suger (noe det så absolutt ikke gjør) så har det ingen ting med saken å gjøre.

          Her spør trådstarter etter råd, og jeg anbefaler han Losi. Losi suger ikke, så der tok du feil. Du svarte forresten ikke noe mer på det centerdiff opplegget, men du faila der og... Kom med noe fornuftig du, alltid greit å ha noe å backe opp påstandene sine med
          # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

          Comment


          • #20
            Originally posted by TamiyaMaster View Post
            Tamiya Nitrage er en bra bil ifra Tamiya som tåler mye juling og går Grisefort om du kjøper to Trinns gearkasse.

            Diffene fåler j...... mye juling.
            tamyia har veldig lite sving og er ingen fullgod truggy for racing...har litt erfaring med den... losi RTR er godt valg ingen tvil om det!
            litt kipe servoer men de kan du bytte senere om det skulle være nødvendig...
            motoren i RTR bilen er meget bra også
            Last edited by michaelfox; 28 May 2009, 19:39.
            Thomas Michelsen 90477788
            Kyosho Mp9 TKI 2
            Team Michaelfox BOMBK

            Comment


            • #21
              Mugen MBX serien

              Hvorfor ikke satse på topp kvalitet og kjøpe deg en Mugen MBX-5T? Ny modell er på vei og prisene forholdsvis lave på brukt.... Ingen bil som er mer holdbar enn denne... Ikke for ingenting den har navn som "tanks" etc....
              En kjempebil som også hevder seg MEGET godt i konkuranse.
              Minus er at den ikke har norsk inportør, men deler fra Sverige raskere enn jeg få somla meg på ELEFUN som er oppe 3 dager i uka.....

              Comment


              • #22
                Originally posted by Mariuslk View Post
                Hahaha, for et fantastisk bedritent innlegg av deg. Om du synes Losi suger (noe det så absolutt ikke gjør) så har det ingen ting med saken å gjøre.

                Her spør trådstarter etter råd, og jeg anbefaler han Losi. Losi suger ikke, så der tok du feil. Du svarte forresten ikke noe mer på det centerdiff opplegget, men du faila der og... Kom med noe fornuftig du, alltid greit å ha noe å backe opp påstandene sine med
                Det er jo helt opplagt. Alle Losi bilene suger!
                Dårlig bygd opp og stygge.
                TAMIYA TNX 5,2R Futuba 4PK 2,4GHz
                TAMIYA NITRAGE 5,2
                TAMIYA TT-01 R (fullt oppgradert) 3s. Lipo

                Comment


                • #23
                  Originally posted by TamiyaMaster View Post
                  Det er jo helt opplagt. Alle Losi bilene suger!
                  Dårlig bygd opp og stygge.
                  Jaggu en grei måte å vise at man ikke har peiling............

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Samen View Post
                    Jaggu en grei måte å vise at man ikke har peiling............
                    Hvem bryr seg?
                    TAMIYA TNX 5,2R Futuba 4PK 2,4GHz
                    TAMIYA NITRAGE 5,2
                    TAMIYA TT-01 R (fullt oppgradert) 3s. Lipo

                    Comment


                    • #25
                      unntatt nesten alle på forumet, INGEN!

                      Jeg tror de fleste her har forstått at det eneste du gjør på forumet er og snakke dritt om absolutt all rc, unntatt de bilene du har selv da seff...

                      Og i auksjonstrådene, der kommer du med idiotiske kommentarer til kommentarer, der du sier at han kan holde kjeft og passe sine egne saker ? snakker om rette rævva

                      Jeg tror de fleste her er ganske lei av drittslenginga di.


                      Skjerpings her, kanskje du får en ny sjangse!

                      Erik. B
                      Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                      Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                      TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by TamiyaMaster View Post
                        Det er jo helt opplagt. Alle Losi bilene suger!
                        Dårlig bygd opp og stygge.
                        Hva synes du er dårlig bygd opp på losi, kontra Nitrage/TNX som du snakker så godt om? Jeg har skrudd mye på alle bilene du har, samt min egen 8ight-T. Det er helt klart forskjellige biler med forskjellige bruksområder, men jeg er ikke enig i at Losi er dårlig bygd opp. Tvert imot, jeg synes Losien er bedre å skru på enn Tamiya bilene dine. Nitrage/TNX er fine biler som jeg kan anbefale til sitt bruk, men venligst ikke kom her å snakk dritt om ting du åpenbart ikke har peiling på. Du må som sagt ha noen argumenter, før du kan si at noe suger eller ikke.

                        Satser på å få et saklig svar nå, er ikke noe poeng i å være så stor og tøff på et forum som dette.
                        # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Mariuslk View Post
                          Hva synes du er dårlig bygd opp på losi, kontra Nitrage/TNX som du snakker så godt om? Jeg har skrudd mye på alle bilene du har, samt min egen 8ight-T. Det er helt klart forskjellige biler med forskjellige bruksområder, men jeg er ikke enig i at Losi er dårlig bygd opp. Tvert imot, jeg synes Losien er bedre å skru på enn Tamiya bilene dine. Nitrage/TNX er fine biler som jeg kan anbefale til sitt bruk, men venligst ikke kom her å snakk dritt om ting du åpenbart ikke har peiling på. Du må som sagt ha noen argumenter, før du kan si at noe suger eller ikke.

                          Satser på å få et saklig svar nå, er ikke noe poeng i å være så stor og tøff på et forum som dette.
                          Hvem bryr seg!!! h
                          TAMIYA TNX 5,2R Futuba 4PK 2,4GHz
                          TAMIYA NITRAGE 5,2
                          TAMIYA TT-01 R (fullt oppgradert) 3s. Lipo

                          Comment


                          • #28
                            Du burde kanskje bry deg litt om hva andre synes om deg. Etter å ha lest innleggene dine så har ihvertfall jeg gjort meg opp en mening om deg.

                            Det begynner på K å slutter på ØDD.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by finansministeren View Post
                              Hvorfor ikke satse på topp kvalitet og kjøpe deg en Mugen MBX-5T? Ny modell er på vei og prisene forholdsvis lave på brukt.... Ingen bil som er mer holdbar enn denne... Ikke for ingenting den har navn som "tanks" etc....
                              En kjempebil som også hevder seg MEGET godt i konkuranse.
                              Minus er at den ikke har norsk inportør, men deler fra Sverige raskere enn jeg få somla meg på ELEFUN som er oppe 3 dager i uka.....
                              Helt enig, Mugen er en kjempebil!
                              Ikke den letteste, kanskje ikke den raskeste, men den er svært solid, og svært lettkjørt.
                              Jeg har trua på MBX6-T som har kommet nå.
                              Det finnes norsk importør, www.dreamtm.no
                              I tillegg er det god support og rask levering fra www.microracing.se og billige deler i den store verden, jeg foretrekker www.carolinasrc.com
                              Jeg har kjørt mugen i flere år, og de fleste var uten norsk importør, delemangel har aldri vært et problem. Hadde 40 liter gjennom buggyen min i fjor, det eneste som måtte byttes var slitedeler, primært clutch og lager samt oljer.
                              MBX-6
                              Slash 4x4 rtr
                              - Midtskogen Raceway-

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by michaelfox View Post
                                tamyia har veldig lite sving og er ingen fullgod truggy for racing...har litt erfaring med den... losi RTR er godt valg ingen tvil om det!
                                litt kipe servoer men de kan du bytte senere om det skulle være nødvendig...
                                motoren i RTR bilen er meget bra også
                                Nånånå....
                                Kanskje på disse tullebilene, mt'er og sånn.
                                Tror nok ikke dette er tilfellet med TRF801XT
                                MBX-6
                                Slash 4x4 rtr
                                - Midtskogen Raceway-

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X