Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål angående 8ight Truggy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørsmål angående 8ight Truggy

    hei

    Har lyst til å kjøpe meg en nr 2 rc bil.Har en savage xss fra før som jeg er sinnsykt fornøyd med, det eneste er at jeg vil ha noe som sitter litt bedre og er bedre på bane.De fleste jeg kjører sammen med har st1 og den bilen imponerer meg like mye som Savagen.Likevel har jeg liksom lyst til å prøve noe nytt om dere skjønnerHar kikka endel på Team losi sin truggy fra Small Size.Er RTR versjonen og den som lever uten motor og radio samme bilen??Altså disse to:



    Savage xss 4,6,Kyosho Mad Force + fly,helikopter osv.
    Lars C Arntsen 26år

  • #2
    Hei, nei ikke helt, RTR'n har en annen chassisplate (litt tyngre), plastikk demper-hetter, andre støtdempertårn og servoene som følger med bør byttes ut. Hvis du skal bruke startbox så må du ha en annen motor (uten spinstartsystemet på bakplata) Men alt i alt er RTR'n veldig bra. Men skulle jeg begynt på nytt igjen idag hadde jeg kjøpt race roller'n
    TEAM LOSI - SPEKTRUM - O.S - FUTABA
    HONDA ACCORD

    Comment


    • #3
      Jeg tenkte å kjøpe den uten motor og radio da jeg har dette fra før.Det du sier er at denne er noe bedre enn RTR utgaven med radio og motor?Altså lettere chassiplate osv?Kan jeg forvente at denne feks sammenlignet med feks ST1 (som den kommer til å bli kjørt mye sammen med) kommer til å tåle like mye seriøs bashing som denne?

      Vi bedriver mye "useriøs" kjøring, hopping utfor altfor høye sandhauger ect og er rimelig godt vant med at bilene tåler dette.Legger ved en film fra sist vi var å kjørte

      Mye sånn det går ut på:

      Savage xss 4,6,Kyosho Mad Force + fly,helikopter osv.
      Lars C Arntsen 26år

      Comment


      • #4
        Har både RTR versjonen og race-roller'n. Bilen tåler sykt med juling. Har kjørt ca. 20 timer med min tenker jeg, og har ikke ødelagt en eneste del. -Å min har fått MYE juling! Du gjør et trygt kjøp, uansett hvem av dem du velger. Men, selvfølgelig, race-roller'n tåler litt mer enn RTR versjonen.

        Smallsize har jo god pris på race-roller'n nå, så lenge lageret rekker

        Comment


        • #5
          Da var den bestilt.3000kr er ikke ille det?
          Savage xss 4,6,Kyosho Mad Force + fly,helikopter osv.
          Lars C Arntsen 26år

          Comment


          • #6
            Er det kommet en versjon 2 av denne bilen?
            Savage xss 4,6,Kyosho Mad Force + fly,helikopter osv.
            Lars C Arntsen 26år

            Comment


            • #7
              joa 2.0 er kommet men for herjing så lever nok 1.0 omtrent like lenge
              Losi 8ight-B GRP.28/jammin .21rr JR-z9100s+ace 1015super torque
              Losi 8ight-t tekin rx8/t8 1700kv 14.8v@5000mah
              losi xxx-4 g+ tekin rs pro/6.5t

              Comment


              • #8
                Originally posted by larsst185 View Post
                Er det kommet en versjon 2 av denne bilen?
                Ja denne http://www.losi.com/Products/Default...rodID=LOSA0805
                Fullblods racingtruggy men vet ikke helt om smallsize kommer til å ta inn denne bilen. Er jo en stund siden den kom nå..
                TEAM LOSI - SPEKTRUM - O.S - FUTABA
                HONDA ACCORD

                Comment


                • #9
                  Tipper den jeg har handla duger finfint...Dessuten, fy F.. det karosseriet på den V2 bilen så jo ikke ut
                  Savage xss 4,6,Kyosho Mad Force + fly,helikopter osv.
                  Lars C Arntsen 26år

                  Comment


                  • #10
                    da var bilen i hus.Ser jo bra ut selv om jeg må si jeg er litt skuffa over bilen når jeg sammenligner den med ST-1 sånn i oppbygging.Er relativt mye slark her og dær, bla i hjullager.TT sin bil kjennes bra mye mer solid ut.menmen mulig jeg skifter mening etter hvert...
                    Savage xss 4,6,Kyosho Mad Force + fly,helikopter osv.
                    Lars C Arntsen 26år

                    Comment


                    • #11
                      Det er litt slark i 8ight'ene, og det er meninga. Men, til gjengjeld holder ting veldig, veldig godt! Bilene duger, og det viser seg veldig godt gjennom løpsdeltakelse og ikke minst løpsresultater Du trenger ikke være skuffa, tro meg, når du får prøvd bilen så skjønner du at den holder mål!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by larsst185 View Post
                        Vi bedriver mye "useriøs" kjøring, hopping utfor altfor høye sandhauger ect og er rimelig godt vant med at bilene tåler dette.
                        Som du kanskje har lest mellom linjene her er denne bilen konstruert for å gå fortest mulig rundt en bane, så selv om den tåler veldig mye så håper jeg ikke du blir skuffa hvis noe ryker når jeg ser hvordan dere behandler bilene deres.. Men en MT har ihvertfall lite å stille opp med iforhold til denne ved høye hastigheter over ulendt terreng..
                        TEAM LOSI - SPEKTRUM - O.S - FUTABA
                        HONDA ACCORD

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X