Announcement

Collapse
No announcement yet.

Første bil,Traxxas?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Første bil,Traxxas?

Tenker på Traxxas Revo 3.3,skal ha Nitro.
    Er det noen andre forslag? Hold dere saklige,vær så snill?

Er forresten min første bil.

Comment

Revo'n er en meget bra bil.
      Har hatt en.
      sigpicAnders Engesvoll
      http://www.letsfly.name/
      http://www.youtube.com/watch?v=lXl8WE7tZtc

Comment

Veldig pålitelig, fet bil til bashing og med litt mods kan den lett kjøres på bane.
        CRC - 3Racing - Tamiya

Comment

Av mosntertruckene der ute er revo definitivt en av de beste, og den har de beste kjøreegenskapene av alle monstertrucker.

Er du sikker på at det er monster du vil ha så kjør på.
          Det som er dritt med disse er at de har et hav av bevegelige deler, flere gir og reverse - laget for å herje, det blir mye ødelagt, mye skruing.

En truggy er mye midre komplisert, og den er bygd på en chassis plate - enkelt - solid.
          Ta en titt på Thunder tiger ST-1, Hobao/Hyper ST og de andre rtr truggy'ene.

Dette er biler som krever like lite bane som monster, men som likevel kan kjøres løp med og har kjøreegenskaper som er utrolig mye bedre enn monster.

Sjekk utvalget hos: www.miniracing.no www.micromonsters.no www.elefun.no
          MBX-6
          Slash 4x4 rtr
          - Midtskogen Raceway-

Comment

Hei Lurer du på om du skal ha Revo 3.3? Det kan jeg garantere deg at ikke er et domt valg! Den har en utrolig smallblock 18 motor som er veldig sprek.Den er lett å skru på, alt ligg tilgjengelig. F.eks en Savage, den er høyere, tipper lettere, mer avansert å skru på, men den hjuler mye letter en Revoen, alt etter hvilke motor du har i såklart. Men e kompis av meg har savage, og han har kjøpt stailehjul nå. Får det at den går så fort på bakhjula er et lite problem. Dekselet og andre ting som ståt høyt på bilen blir ekstremt fort skapt opp. Men du får også eg revo på bakhjula. Har gått rundt flere ganger med min. men var så uheldig at jeg kjørte den for tynt i en periode, så noe inni motoren smeltet, så nå skal jeg til med ny motor. men Revoen har goe kjøre egenskaper, tipper ikke ofte osv. Farten på Savagen og Revoen er ca helt lik, selv om savagen har mye større motor...
            Last edited by Revo33; 1 August 2009, 12:51.

Comment

Originally posted by casevac View Post
              Av mosntertruckene der ute er revo definitivt en av de beste, og den har de beste kjøreegenskapene av alle monstertrucker.

Er du sikker på at det er monster du vil ha så kjør på.
              Det som er dritt med disse er at de har et hav av bevegelige deler, flere gir og reverse - laget for å herje, det blir mye ødelagt, mye skruing.

En truggy er mye midre komplisert, og den er bygd på en chassis plate - enkelt - solid.
              Ta en titt på Thunder tiger ST-1, Hobao/Hyper ST og de andre rtr truggy'ene.

Dette er biler som krever like lite bane som monster, men som likevel kan kjøres løp med og har kjøreegenskaper som er utrolig mye bedre enn monster.

Sjekk utvalget hos: www.miniracing.no www.micromonsters.no www.elefun.no
              ville tatt en titt på thunder tiger st-1 ja, har hatt biler av det merket selv.
              de er enkle og skru på og lett og få deler til.

vil anbefale en kikk på rcpro.no og, de har mye deler til det merket.

er bare et forslag, alt kommer selvfølgelig an på hva du vil kjøre selv
              En hobby kan ikke måles i penger, men i verdien av hva det gir deg.
              sigpic

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X