Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karroseri DST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Karroseri DST

    Vet noen om et karroeseri som er ferdig lakket til en Kyosho DST / kan være ulakkert.
    DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
    sigpic

  • #2
    Vær så snill !
    DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
    sigpic

    Comment


    • #3
      Det originale
      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

      Comment


      • #4
        hehe tenkte på en annen type som en pickup ellernoe.
        DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
        sigpic

        Comment


        • #5
          Tviler på at det er noen som passer rett på, men det er jo bare å modde litt. Kjøp ett og prøv
          HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
          Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

          Comment


          • #6
            Originally posted by RCislife View Post
            Tviler på at det er noen som passer rett på, men det er jo bare å modde litt. Kjøp ett og prøv
            bare ikke kjøp for stort^^
            Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

            Comment


            • #7
              Jeg har sett på micromonster, noen 1:10 off-road men skal prøve.
              DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
              sigpic

              Comment


              • #8
                Jeg plukket med meg et Mega Force karosseri på tilbud i Kyoshobutikken i Oslo, og det var det ikkeno problem å få satt på. Jeg tror du vil få på de aller fleste 1:10 karosseri, du kan jo lett justere høyden på festene både foran og bak. Eneste er at du muligens må droppe vinga med enkelte karosseri da den er veldig lav på DSTen.
                Espen K Målbakken -69

                MP9 * MP7.5 Kanai II * ST-R * ST-RR * Spider GP mk2 * DST * Ultima ST * GigaCrusher

                Comment


                • #9
                  Standard karosseri (Unpainted) er ikke noe problem og skaffe fra Kyoshoforhandlerene. Har selv tatt inn ett på jobben nå som jeg skal ha selv.. kjøpt inn DP1-K lakk (Samme som på nissan min) og noen dioder som skal loddes på.

                  Vet om flere som har sjekka ut eBay og kjøpt standard 1:10 karosserier og modifisert / montert. Jeg har sett en fra Kristiansand hadde et Mitsu EVO 4 karosseri montert og bilen så faktisk helt kanon ut.

                  Er man flittig med dremel så får man det meste til og passe
                  [x] Kyosho DST - 1:8 AKA I-Beam Medium, Effektpotte, Grawler Alu Dampers, ++
                  [x] Traxxas Stampede - Team Orion brushless system (14T) ++
                  [-] Traxxas E-Maxx 2.5 US Model (Twin brushless)

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X