Announcement

Collapse
No announcement yet.

vinge til st-r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vinge til st-r

    har tenkt å skaffe meg ny vinge til st-r'en min ettersom at den orginale fikk litt mye juling.

    noen som har tips til gode vinger?

    P.S. trenger gode servohorn og. blitt anbefalt aluminium men vet ikkje ka eller kor eg ska kjøpa de.
    Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye


  • #2
    alu servo horn selger de på Radiostyrt Modellhobby i bergen.
    Lilla og blå tror jeg

    Sondre

    Comment


    • #3
      "gode pote" da var det avklart. vet du hvor mye de koster?
      de har jo for såvidt vinger der inne og....
      Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

      Comment


      • #4
        Kjøp deg en orginal Kyosho vinge eller HongNor så blir du fornøyd. De har de og på radiostyrt modellhobby. Tror de ligger på rundt 150kr mens servohornene ligger på 60-70kr stk.
        Ta å meld deg inn i klubben så får du 10% på deler. (ps skal du kjøre på banen må du være medlem) Bombk.no

        Hilsen din private motortuner
        -Bombk-

        Comment


        • #5
          Originally posted by Frode strøm View Post
          Kjøp deg en orginal Kyosho vinge eller HongNor så blir du fornøyd. De har de og på radiostyrt modellhobby. Tror de ligger på rundt 150kr mens servohornene ligger på 60-70kr stk.
          Ta å meld deg inn i klubben så får du 10% på deler. (ps skal du kjøre på banen må du være medlem) Bombk.no

          Hilsen din private motortuner
          har tenkt å melde meg inn ja. men daniell da det egentlig ikkje var så mye vits i før neste år, siden sesongen er over og sånn, men neste år...... då vert da andre bolla når papen kjem heim
          Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X