Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 Gir til DST!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 Gir til DST!

    Hei..

    Noen som vet om : http://www.absolutthobby.no/product_...oducts_id=2211 passer til Kyosho DST?

    Går det ant og ha 2 gir på den bilen?

  • #2
    DST'n er ingen gunstig bil og ha to gir på.. da ville jeg heller bygd om til et børsteløst oppsett (om man først skal legge penger den veien i bilen)

    Jo mindre mekanikk som kan gå galt, jo bedre!
    [x] Kyosho DST - 1:8 AKA I-Beam Medium, Effektpotte, Grawler Alu Dampers, ++
    [x] Traxxas Stampede - Team Orion brushless system (14T) ++
    [-] Traxxas E-Maxx 2.5 US Model (Twin brushless)

    Comment


    • #3
      Truggy biler skal egentlig ikke ha gir ettersom de er laget for humpete grusbaner. Du ville bare giret opp og ned hele tiden og aldri fått noe særlig optimalt turtall og dermed blir du forbikjørt... Hvis det er aksen du ikke er fornøyd med så kan du gå opp i ccm f.eks en OS 32 motor eller lignende for å få mer bonndrag.
      1:1 biler - 99mod Lexus SC400
      Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

      Comment


      • #4
        Tror ikke det er noe særlig å gå opp fra .18 til .32 motor i en DST med akslinger tynnere enn fyrstikker!
        Når man er for gammel til å være et dårlig eksempel, nøyer man seg med å gi gode råd.

        Comment


        • #5
          Ai... glemte jo at det var såpass heftig fra før Må ha blandet med en annen bil...
          1:1 biler - 99mod Lexus SC400
          Rc-biler - Savage Flux, må vel lage meg ein 1:10 kopi av Lex'n også...

          Comment


          • #6
            Ok...
            da kan jeg stryke det ifra lista.
            Takker for svar. Aksen er mer en god nok. Når top hastighet på et par sekunder. xD

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X