Announcement

Collapse
No announcement yet.

x-can

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • x-can

    Har no fått montert x/can på Bajaen.
    Jeg må virkelig si at jeg ble overrasket over effekten av den lille rakkeren.

    Kan virkelig annbefale den.
    www.mobilerobotplatform.com

  • #2
    Originally posted by Monsterbaja View Post
    Har no fått montert x/can på Bajaen.
    Jeg må virkelig si at jeg ble overrasket over effekten av den lille rakkeren.

    Kan virkelig annbefale den.
    Hva slags annen tuned-pipe har du prøvd før....?
    sigpic
    Tlf 4691 0501

    Comment


    • #3
      Har ikke prøvd noen på denne maskinen før.
      Min sammenligning er zen.26 maskin med orginal fg tunedpipe.
      Ble litt overrasket ,da jeg ikke hadde de store forventningene utover den orginale potten.
      www.mobilerobotplatform.com

      Comment


      • #4
        X-can gir vel mer øydøkning en effekt økning å dermed høres det ut som om det går værre.
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment


        • #5
          Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. ER DET NOEN ANDRE SOM HAR PRØVD DEN?!
          www.mobilerobotplatform.com

          Comment


          • #6
            har ikke prøvd å kommer ikke til å prøve heller.
            i hvertfall ikek så lenge det fines mye bedre alterntiver.
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

            Comment


            • #7
              he he er det noen som faktisk har prøvd den.
              PS. x-can er et bra alternativ,vis man ikke vil bruke det 3 dobbelte på en potte.
              www.mobilerobotplatform.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by Monsterbaja View Post
                he he er det noen som faktisk har prøvd den.
                PS. x-can er et bra alternativ,vis man ikke vil bruke det 3 dobbelte på en potte.

                å kjøre med den originale potta til man har spart opp penger til ei skikkelig tuning potte er et mye bedre alternativ.
                A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                alt under 1200 cc er en startmotor.
                R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Monsterbaja View Post
                  he he er det noen som faktisk har prøvd den.
                  PS. x-can er et bra alternativ,vis man ikke vil bruke det 3 dobbelte på en potte.


                  kjøpte meg x-can te min baja.. funker som f... den synes jeg
                  sigpicStian 83
                  Tidligere Fg Monster truck 1/6
                  Nå HPI Baja 5B 1/5

                  Comment


                  • #10
                    Nå er det like før jeg kjøper en X-can, tar på meg hørselsvernet med handsfreeproppene inni med musikk på for å eliminere lyden fra bilen og kjører en tank med original "potta", en tank med FG tuned potta og en annen tank med X-can. For å se om jeg får et bedre inntrykk.

                    Jeg kan neppe tro at en nøye kalkulert og designet tuned potte blir utkonkurrert av x-can.
                    sigpic
                    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                    Comment


                    • #11
                      Vis man leser på f.eks. hpibajaforumet,så finner man nesten ikke en eneste pers.som har
                      prøvd den ,uten og bli posetivt overrasket.
                      Men vis jeg også hadde brukt 3000 på en potte,så ville jeg også vært negativ for noe til den prisen,he he
                      www.mobilerobotplatform.com

                      Comment


                      • #12
                        Som sagt tidligere er X-Can ingen tuned pipe.
                        Men en god forbedring over orginalpotte for en billig penge...

                        En Zenoah 26 yter 2,8 Hk med original potta, med X-Can 3,4 Hk.

                        Forskjellen på X-can1 og X-can 2 Er at han lean'a den litt på andre testen.

                        For flere dyno tester av forskellige potter besøk http://www.lunatikengineering.com/

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Monsterbaja View Post
                          Vis man leser på f.eks. hpibajaforumet,så finner man nesten ikke en eneste pers.som har
                          prøvd den ,uten og bli posetivt overrasket.
                          Men vis jeg også hadde brukt 3000 på en potte,så ville jeg også vært negativ for noe til den prisen,he he

                          jeg har lest og leser mye på HPI baja forumet å der er det mange morsom påstander.

                          ingen skal komme å fortelle meg at ei X-CAN potte gir motoren 0,6HK effektøkning.
                          at man md å sette på en firkanta blikkboks kan få like mye effekt som ed de dårligte tuning potte har jeg overhode ingen tro på.
                          men nå tror jo alle som kjøre r baja at alt de setter på 23cc motoren funker mye bedre en originalt.
                          det virker som om alt av BAja går bra bare det BRÅKER. selv en original Baja 26ss med 26cc motor og original HPi Tuned pipe bråker mer en min Fg Marder med 27,2 reed motor utstyrt med RN tuning potte og RN tuning filter som er mer åpent en originalen.
                          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                          alt under 1200 cc er en startmotor.
                          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                          Comment


                          • #14
                            hm bråk eller ikke. vet hvertfall med x-can på bilen min så letter den på frem hjulene (15cm)når jeg gir flatt.
                            Vis ikke den bare blir skremt opp av bråket da.
                            www.mobilerobotplatform.com

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Monsterbaja View Post
                              hm bråk eller ikke. vet hvertfall med x-can på bilen min så letter den på frem hjulene (15cm)når jeg gir flatt.
                              Vis ikke den bare blir skremt opp av bråket da.


                              at bilen løfter framhjula tyder bare på en ting.
                              du har for lite power- den klarer rett å slett ikke å rive løs bakhjula. dermed løfter den i stede.
                              med rett justering av bakstillinga bør det vær emulig å få selv en original HPI baja til å løfte framhjula. men hva er poenget. bakhjulskjøring er moro i 5 minutter og ikke minst fryktelig uproduktivt.
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                              alt under 1200 cc er en startmotor.
                              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X