Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kjører FS racing bilder??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noen som kjører FS racing bilder??

Hei

Er det noen her på forumet som kjører FS racing biler??

Planla og kjøpe meg en ny nitrobil så dro en tur i butikken i går. Der sto det en 84cm lang fs bil. Siden jeg kjøpte den første nitrobilen min har jeg hatt lyst på noe stort med blyfri motor. Så etter en stund vandra jeg ut av butikken med en fs i handa. Veit det at noen her på forumet ikke liker "kopier" men men var billig da. Så var det hjem å begynne med innkjøringen. lot den gå på tomgang ca en halv tank og kjørte litt rolig etter det uten harde gassdrag. Alt nå kan jeg si en ting. Jeg kommer aldri til å kjøpe nitro igjen

Men det jeg var ute etter da var om det er noen som har noe erfaring med disse bilene?

At det er folk som ikke liker kopi biler her,det har du sannelig rett i,men men
    kanskje du blir bitt av bassillen og kjøper deg en orginal etter hvert.He he.
    Grattis med ny bil..
    www.mobilerobotplatform.com

Comment

Grunnen til at folk ikke liker kopi-biler har jo noe med kvaliteten på de å gjøre.
      Ser at nesten alle som selges på finn.no beskrives som nesten ny/ubrukt.
      Men håper du blir fornøyd.
      Thomas Larsen 81mod. Trondheim
      MCD Race Runner evo 3 competition

Comment

Var ute en tur å kjørte i går. Syntes ikke den virka så ille som noen skal ha det til her på forumet. Er ikke helt innkjørt enda men regner med det blir å justere den litt bedre til helga(hvis der går). Syntes ikke den gikk så ille nå heller da. kveler seg litt når jeg gir gass men. Vil det si at den får for mye eller lite?

legger jo litt merke til at det har gått fort i svingene når den har blitt montert. Noe løse ting her å der.

Kommer nok sikkert til å kjøpe meg en orginal. Må jo sjekke denne forskjellen alle snakker om. Å jeg er bitt av basillen. det har jeg jo vært siden min første nitrobil så

Comment

Originally posted by EivindL View Post
          Var ute en tur å kjørte i går. Syntes ikke den virka så ille som noen skal ha det til her på forumet. Er ikke helt innkjørt enda men regner med det blir å justere den litt bedre til helga(hvis der går). Syntes ikke den gikk så ille nå heller da. kveler seg litt når jeg gir gass men. Vil det si at den får for mye eller lite?

legger jo litt merke til at det har gått fort i svingene når den har blitt montert. Noe løse ting her å der.

Kommer nok sikkert til å kjøpe meg en orginal. Må jo sjekke denne forskjellen alle snakker om. Å jeg er bitt av basillen. det har jeg jo vært siden min første nitrobil så
          Om du hører en bøøp lyd når du gir gass så får den for lite. Da vil den også ruse seg opp i turtall på tomgang. Får den lite turtall og er grov og doven i stemmen så får den for mye.

Er bare å justere. Justerer du feil vei så blir den bare verre og du skjønner da at du må justere andre veien. Så finjusterer man litt med gehøret og hvordan den oppfører seg når du gir full gass.
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

Comment

Da har jeg vært ute å kjørt en tur til. Bilen hadde nå en hastighet på 51km/t (gps) Da høres det ut som den sperrer omtrent. Noen som har en formening om hva det kan være? lite luft eller bensin?

Comment

går det ant å kjøpe deler til den vist noe sku ryke?
              Fly: ExtremeFlight Yak 54 110" m/DLE-111 (35%) |Slick 360 m/RCG-50 (30%) |Yak 54 m/MLD-28 (25%) |Sebart AngelS 50E| Bil: Tamiya
              Radio: Spektrum DX8

Comment

Det er en del nettbutikker som har deler. Siden FSbilen er en kopi fra MDC så er det vel mulig å bruke noe derifra men litt usikker. www.brapris.no www.iziopt.no er 2 sider som har deler. Du kan også bruke www.hobbyland.no De selger den toyabi bilen men den er lik som fs så deler derifra kan brukes også.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                Working...
                X