Announcement

Collapse
No announcement yet.

Himoto Monster Truck 1:5 4WD??????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Den som jeg så på var helt ny og den var ikke slik.

Men hvis det er slik som du sier så er det dumt spør du meg. De skal jo stå beint hele tiden og ikke bare når du presser bilen ned.
    LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

Comment

Jeg tror heller ikke at Himoto MXT-5 1:5 Monster Truck er en kopi av en
      RedCat Rampage MT5. Siden Redcat Racing ikke eksisterte før 2005. Det står på hjemmesiden til RcR at de tar inn biler fra Kina og Hiomoto er Kinesisk.
      Det er nok samme bil bare at RcR kaller bilen for RedCat Rampage MT5.

Jeg syns at Himoto MXT-5/RedCat Rampage MT5 ser ut til å være bedre enn FG sin MT.

Jeg er en stolt eier av en HPI Baja 5b RTR og er veldig fornøyd med den, og kommer sikkert til å kjøpe SS versonen etter hvert.

Planen min var å kjøpe FG MT eller ST i begynnelsen, men når jeg fikk se Baja`n og FG`n i virkeligheten for første gang, da var det ikke noe tvil om hva jeg skulle kjøpe. Det var Baja 5b. Til og med jeg som aldri hadde hatt en 1:5/6 bil før kunne se at Bajan`n var bedre byggd og mer gjennomtenkt.

FG MT5 Har en del svakheter:
      -Dårlig batteri kunn 1500mAh, på en tung bil med så store hjul.

-Kanskje bedre styreservo.

-Girkassen/tannhjul burde ha vært beskyttet/innkapslet.

-Ingen fail safe system.

-Elendige/korte dempere.

-Alt som har med styringen av forhjulene er dårlig. Har sett på brukte FG MT at forhjulene etter hvert peker hver sin retning pga dårlig og svakt konstruksjon/deler.
      Mye av de delene burde ha vært av Al eller metall.

-Den burde ha vært litt bredere, nå er den litt for høy og smal, velter lett.

-Og så burde det kanskje ha vært 4WD på den.

Men når det gjelder Recat Rampage MT, så ser den ut til å være veldig bra ut, kanskje rc-racing.no burde selge dem også.

RAMPAGE MT PRO VERSION

RAMPAGE MT PRO
      FULL ALUMINUM UPGRADES
      28CC CY ENGINE
      DUAL STEERING SERVOS
      TUNED PIPE
      GAS SHOCKS

YouTube - Redcat MT first run

YouTube - Redcat MT second Run

Hva mener dere?

Comment

Originally posted by sdiz86 View Post
        Den som jeg så på var helt ny og den var ikke slik.

Men hvis det er slik som du sier så er det dumt spør du meg. De skal jo stå beint hele tiden og ikke bare når du presser bilen ned.
        Det funker fint så jeg bryr meg ikke så mye
        HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
        Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Da gjør det sikkert ikke noe.
          Det er bare at jeg syns det er ting som burde ha vært bedre på bilen.

Comment

Viss det ikke er slik kan det hende at bilen blir umulig å styre. Slik er det bare. Det er ikke dårlig. Alle merker har ulike oppheng
            HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
            Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

RedCat er ikke kopi av himoto,eller motsatt.Det er den samme bilen.
              De blir laget på SAMME frabrikk,blir bare solgt med forskjellige navn,i forskjellige deler av verden.
              Men om det er gode biler eller ikke,skal jeg ikke utale meg om,men vil jo tro det siden store selskaper som DDm osv,selger dem,de er jo ikke akkurat kjent for og selge kopi drit.
              www.mobilerobotplatform.com

Comment

Har bare erfaring fra mindre skala og rutte ned,men 1\8 buggyen til Himoto,HSP,Redcat etc... holder faktisk bra kvalitet i forhold til pris.
                Det er vel kanskje i rc verden som i den virkelige verden:det finnes snart ikke "ekte"bilmerker igjen.
                John Rune Henriksen
                74 Mod.Oppland.

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                Working...
                X