Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp til kjøp av Bensinbil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp til kjøp av Bensinbil

    Jeg vurderer og kjøpe meg Bensin bil. har 1:10 nitro og vil ha større og bensin, hørt rykter om at Hpi skal komme med 1:8 Bensin.

    Noen som vet om 1:8 bensin? et merke som har god deletilgang, god motor, og solid?

    har noen en 1:5/1:6 og anbefale med samme gode deletilgang, motor og være solid.

    gjerne til en fornuftig pris..
    Hpi Savage Xs Flux,TeamLosi8ight Brushless, Hpi Bullet mt 3.0
    Eks Bil; Fg Stadium Hummer, Hpi Baja 5b V 2.0 m/Hpi tunepipe

  • #2
    http://rcmarked.no/detail.php?id=39058




    Her får du en NY hpi Baja 5b til rundt 5500.-, komplett bil, pakk ut og kjør
    Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

    Comment


    • #3
      baja 5b

      tenkte mer på en som 5sc eller 5t. men hvordan er 5b å kjøre? rask? hvordan er den å kjøre offroad? har titta en del på hobbyco. er det noen rimligere og fortsartt god kvalitet og god motor og god deletilgang
      Hpi Savage Xs Flux,TeamLosi8ight Brushless, Hpi Bullet mt 3.0
      Eks Bil; Fg Stadium Hummer, Hpi Baja 5b V 2.0 m/Hpi tunepipe

      Comment


      • #4
        De har jo 30% på alle bilene, deler får du tak i overalt, å de er ikke så dyre.
        Hpi har GOD kvalitet på alt, så kjøp nå på Hobbyco mens det er billig.
        Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

        Comment


        • #5
          Og HPI Baja 5b, 5t og 5sc er bygd på samme lest.
          En kan vel egentlig se på 5t og 5sc som modifiserte 5b'er. Så kjøreegenskapene er relativt like.

          1:8 bensin tror jeg vi skal se lenge etter. Blir litt for lite chassi å bygge rundt en stor bensinmotor.
          sigpic
          If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
          If you put men on a planet without science, they will believe in God.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X