Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bajatur til Danmark 9-16 juni 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bajatur til Danmark 9-16 juni 2012

    RRC hadde en DK tur sommeren 2010, og det ga mersmak så det blir tur i år igjen.
    Vi booker 2 sommerhus denne gangen og har dermed plass til flere

    Så langt ser det ut til att turen går 9-16 Juni og opphold og mat vil koste rundt 14-1500 kroner + reise opp og ned .
    Det eneste du trenger å ha med deg er klær og baja samt ett jævla godt humør

    Vi kjører på Stranda i Rømø, prater litt shit og drikker litt øl og drikker litt mer øl og kjører litt baja .

    Vi drar også på besøk i RC parken og kjører litt baja sammen med en dansk klubb

    Har du lyst til å være med så si ifra så holder vi av plass, innbetaling av første beløp på kr 1000,- blir rett over nyttår.
    Noen spm så rop ut


    Ps, fint om denne kunne være sticky....
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

  • #2
    Dette høres moro ut

    Er påmelding bindende?
    HPI Baja 5T, diverse oppgraderinger, lite bling da den er ment for å kjøres hardt !
    Jeg kjører til noe går i stykker, det er som regel lenge før bensinen tar slutt

    Comment


    • #3
      Thomas... Regner med at dette er åpent for alle som vil være med og ikke bare RCC sine medlemmer siden du poster det her mener jeg??
      Forrige tur var veldig velykket, så her er det bare å henge med for dem som har lyst.. Så er det vel plass til 16 personer totalt på begge hyttene mener jeg..
      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
      enRoute Berg JXR003
      Losi 5ive - BZM Super 50

      Comment


      • #4
        Originally posted by tomso View Post
        Thomas... Regner med at dette er åpent for alle som vil være med og ikke bare RCC sine medlemmer siden du poster det her mener jeg??
        Forrige tur var veldig velykket, så her er det bare å henge med for dem som har lyst.. Så er det vel plass til 16 personer totalt på begge hyttene mener jeg..
        Grunnet att det var så vellykket sist så er det nå mer åpent ja, foreløpig er det ikke "binnende" påmelding, men det vil jo bli det når regninger begynner å gå ut...

        Dette da vi må være sikre på att vi er nok folk så vi ikke blir sittende igjen med 2sommerhus på 4 stk..
        Sistgang ble det lagt ut under romerike rc, men var da også åpen for "alle" men romerike rc er selvsagt "førsteprioritet"

        Pst, man bør være glad i øl og mye god mat for å være med, samt ikke bli sur og grinete dagen der på, eller dagen etter derpå osv osv....
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • #5
          Da melder jeg med på foreløbig ihvertfall
          Er glad i mat, og enda mer glad i øl, blir aldri bakfull (ikke så veldig ihvertfall) og er alltid blid og fornøyd

          Jeg er ikke med i RRC, men hadde jo vært trivelig å få ett ansikt på noen av folka her på forumet
          Gir selvfølgelig bort plassen min om det blir proppfullt og noen fra RRC trenger den.
          HPI Baja 5T, diverse oppgraderinger, lite bling da den er ment for å kjøres hardt !
          Jeg kjører til noe går i stykker, det er som regel lenge før bensinen tar slutt

          Comment


          • #6
            Jeg har forstått det slik at alle er velkomne.. Det begynner vist å haste litt med å melde seg på slik at vi får bestilt opp hyttene.. Og det er jo utrolig mye morsomt man kan gjøre med øl innabords også..
            Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
            Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
            enRoute Berg JXR003
            Losi 5ive - BZM Super 50

            Comment


            • #7
              Originally posted by tomso View Post
              Jeg har forstått det slik at alle er velkomne.. Det begynner vist å haste litt med å melde seg på slik at vi får bestilt opp hyttene.. Og det er jo utrolig mye morsomt man kan gjøre med øl innabords også..
              Jupp
              Køre baja på veien kl 3 på natta (hint hint koni)
              Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

              Comment


              • #8
                Originally posted by Laland10 View Post
                Da melder jeg med på foreløbig ihvertfall
                Er glad i mat, og enda mer glad i øl, blir aldri bakfull (ikke så veldig ihvertfall) og er alltid blid og fornøyd

                Jeg er ikke med i RRC, men hadde jo vært trivelig å få ett ansikt på noen av folka her på forumet
                Gir selvfølgelig bort plassen min om det blir proppfullt og noen fra RRC trenger den.
                Tror neppe du trenger å "gi" fra deg plassen siden det nå er plass til nesten dobbelt så mange
                Vi drar jo mest for hygge, pilsen og kjøringa... Vakke mange som ikke klarte å prate med andre ifjor i hvertfall

                Første som skjer på vei nedover er tur til tyskland for å fylle opp med øl, blir jo litt av det når 3 brett koster i overkant av 200kr...
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • #9
                  Anbefaler i allefall at de som gikk glipp av forrige tur melder seg på med en gang.. Må bare si det at jeg ble utrolig overasket over hvor varm velkomst vi fikk hos RC parken når vi var der... Nåhar vel anlegget blitt enda større... kanskje de til og med har fått fylt opp svømmebasenget slik at vi får vasket bilene før vi reiser tilbake til hytta..

                  En annen ting er hvor greit vi klarte å ha det på sommerhuset.. 10 fulle guttunger og ikke no slåssing... Og ryddig og ordentlig var det stort sett også.. så for meg at det kom til å se ut som et takras rundt oss, men den gang ei.. Det hadde vært utrolig morsomt å få fyldt opp alle plassene denne gangen også..
                  Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                  Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                  enRoute Berg JXR003
                  Losi 5ive - BZM Super 50

                  Comment


                  • #10
                    jeg legger litt stemnings billeder ind fra siste tur Click image for larger version

Name:	div billeder 235.jpg
Views:	1
Size:	46.8 KB
ID:	775629Click image for larger version

Name:	div billeder 240.jpg
Views:	1
Size:	42.9 KB
ID:	775630Click image for larger version

Name:	div billeder 255.jpg
Views:	1
Size:	50.2 KB
ID:	775631Click image for larger version

Name:	div billeder 246.jpg
Views:	1
Size:	27.0 KB
ID:	775632Click image for larger version

Name:	div billeder 248.jpg
Views:	1
Size:	32.5 KB
ID:	775633Click image for larger version

Name:	div billeder 250.jpg
Views:	1
Size:	40.1 KB
ID:	775634Click image for larger version

Name:	div billeder 265.jpg
Views:	1
Size:	30.6 KB
ID:	775635
                    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                    Comment


                    • #11
                      Dæven.. det bringer frem mange gode minner det... sånn ca 24x3 kasser... og mange andre fine minner....
                      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                      enRoute Berg JXR003
                      Losi 5ive - BZM Super 50

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tomso View Post
                        Dæven.. det bringer frem mange gode minner det... sånn ca 24x3 kasser... og mange andre fine minner....
                        He He moro nokk har jeg ikke noget billede hvor du ikke har en pils inne for rekkevidde
                        Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gjh View Post
                          He He moro nokk har jeg ikke noget billede hvor du ikke har en pils inne for rekkevidde
                          Huff da.. det hørtes ikke bra ut.. godt det bare er i ferien man kan kose seg slik da.. At det ikke er en vane mener jeg..
                          Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                          Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                          enRoute Berg JXR003
                          Losi 5ive - BZM Super 50

                          Comment


                          • #14
                            ja nedtellingen har begynt ser jeg ,gleder meg som en unge jeg vi får prøve og organisere litt kjøring av privat bil med de utenfor klubben også,da vi iår ikke tar minibuss tror jeg(kan jo hende) men hvem vet

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by x-ray rc View Post
                              ja nedtellingen har begynt ser jeg ,gleder meg som en unge jeg vi får prøve og organisere litt kjøring av privat bil med de utenfor klubben også,da vi iår ikke tar minibuss tror jeg(kan jo hende) men hvem vet
                              Kjører vel Berlingo denne gangen også jeg ihvertfall
                              Regner vel med at Tomso er med nå også, vi har jo blitt fast reisefølge...
                              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                              En Baja

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X