Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gutta fra Romerike Rc Inviterer deg til rc tur til Rømø.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gutta fra Romerike Rc Inviterer deg til rc tur til Rømø.

Vi ønsker å gjenta den velykkede turen vi hadde til Rømø i 2011

Denne gangen åpner vi for at alle kan melde seg på.
    Vi har tilgang til 2 sommerhus. En med 10 sengeplasser, og en med 6 plasser.
    Sommerhusene er reservert 9. til 16. juni.

Som i fjor så ønsker vi en bindende påmelding. Turen koster 1500 kr pr pers. hvor av 1000 kr. er ved påmelding (disse får du ikke tilbake hvis du trekker deg), og de siste 500 kr. før avreise. Påmeldingsfrist 15. Mars

Dette dekker: Leie av sommerhus
    Mat og alkoholfritt drikke for 1 uke.
    Strøm, og rengjøring

Vi gjøre som i fjor. En bil reiser rett til Tyskland og henter proviant.. (3 brett øl koster 150-180 kr.)

Forrige tur til Rømø kjørte vi 3 biler da det var noen som måtte reise tidligere. Hvordan vi ordner det i år får vi se ann etter hvor mange som blir med. Vi forsøker å kjøre samlet ned. Det blir et spleiselag på drivstoff utgifter. Planen er at vi prøver å ta ferge begge veier.

Alternativ 1: Oslo-Fredrikshavn. (her kan vi ta oss et par pils på veien ned)
    Rimeliste pris for 4 personer+ en bil og 4 pers lugar uten vindu er 2235 tur retur. Ca 560 kr pr pers.
    Så 560 kr + drivstoff blir det i reiseutgifter.

Alternativ 2: Larvik - Hirtshals (hurtigferge)
    Rimligste pris for 1 bil (under 2 m høyde), 4 voksne personer tur retur 1020 kr. ca 255 pr. pers. + drivstoff.

Om noen ønsker å kjøre hele veien hjem i stendenfor å ta ferge er opp til dere. ca 12 t. kjøring fra Oslo til Rømø.
    Ellers gjør vi som i fjor.. Reiser til Rc Parken og kjører på en knallfin 1\5 offroad bane.. Så møter vi utrolige mange hygglige medlemmer hos Rc-Parken. Vi skal invitere dem ned til Sommerhuset til litt kjøring, grilling, og kanskje et par bayer.

Litt info om hyttene: http://www.stinneh.dk/romoe.htm

Mere info kommer.
    Last edited by tomso; 6 February 2012, 22:25.
    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
    enRoute Berg JXR003
    Losi 5ive - BZM Super 50

Originally posted by tomso View Post
    X-ray rc - tomso - gjh

Vi ønsker å gjenta den velykkede turen vi hadde til Rømø i 2011

Denne gangen åpner vi for at alle kan melde seg på.
    Vi har tilgang til 2 sommerhus. En med 10 sengeplasser, og en med 6 plasser.
    Sommerhusene er reservert 9. til 16. juni.

Som i fjor så ønsker vi en bindende påmelding. Turen koster 1500 kr pr pers. hvor av 1000 kr. er ved påmelding (disse får du ikke tilbake hvis du trekker deg), og de siste 500 kr. før avreise. Påmeldingsfrist 15. Mars

Dette dekker: Leie av sommerhus
    Mat og alkoholfritt drikke for 1 uke.
    Strøm, og rengjøring

Vi gjøre som i fjor. En bil reiser rett til Tyskland og henter proviant.. (3 brett øl koster 150-180 kr.)

Forrige tur til Rømø kjørte vi 3 biler da det var noen som måtte reise tidligere. Hvordan vi ordner det i år får vi se ann etter hvor mange som blir med. Vi forsøker å kjøre samlet ned. Det blir et spleiselag på drivstoff utgifter. Planen er at vi prøver å ta ferge begge veier.

Alternativ 1: Oslo-Fredrikshavn. (her kan vi ta oss et par pils på veien ned)
    Rimeliste pris for 4 personer+ en bil og 4 pers lugar uten vindu er 2235 tur retur. Ca 560 kr pr pers.
    Så 560 kr + drivstoff blir det i reiseutgifter.

Alternativ 2: Larvik - Hirtshals (hurtigferge)
    Rimligste pris for 1 bil (under 2 m høyde), 4 voksne personer tur retur 1020 kr. ca 255 pr. pers. + drivstoff.

Om noen ønsker å kjøre hele veien hjem i stendenfor å ta ferge er opp til dere. ca 12 t. kjøring fra Oslo til Rømø.
    Ellers gjør vi som i fjor.. Reiser til Rc Parken og kjører på en knallfin 1\5 offroad bane.. Så møter vi utrolige mange hygglige medlemmer hos Rc-Parken. Vi skal invitere dem ned til Sommerhuset til litt kjøring, grilling, og kanskje et par bayer.

Litt info om hyttene: http://www.stinneh.dk/romoe.htm

Mere info kommer.

Det ble desverre skrevet feil i tråd overskriften.. Romerike Rc har ingen delaktighet med denne turen.

der blir også tid til en lille tur ind om fg hobby som siste år og han har sikkert litt hyggelige tilbud
    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

Comment

Hmmmm Hvis jeg får motoren min innen den datoen så.....

Comment

Originally posted by Nutcase View Post
        Jada det gjør du.. Snakka med John i sta.. Det var ikke no problem.
        enRoute Berg JXR003
        Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

Hvordan motor blir det på deg da ?
          Baja 5B SS Powered by : Pro Mod 30.5cc 4 Bolt Long Rod Reed Case Engine

http://www.pro-racing.no/

Comment

Jada det gjør du.. Snakka med John i sta.. Det var ikke no problem.
            Whaaat?? Han sa 1-2 måneder til meg-.-

Comment

Originally posted by HpiAlex View Post
              Hvordan motor blir det på deg da ?

Hmmmmmmmmmmm...... Nei det vet du ikke. Det blir mer enn en sylinder

Comment

Hmmmmmmmmmmm...... Nei det vet du ikke. Det blir mer enn en sylinder

@Tomso Har du klart å lure John til å si hvilken motor jeg skal ha nå da? LOL

Comment

@Tomso Har du klart å lure John til å si hvilken motor jeg skal ha nå da? LOL
                  Blir den ny obr promod reed caseen på meg gleder meg

Comment

Bare fleiper med deg Nutcase... John har ikke sagt noe som helst.. Men jeg har mine anelser på hva det blir.
                    enRoute Berg JXR003
                    Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

Bare fleiper med deg Nutcase... John har ikke sagt noe som helst.. Men jeg har mine anelser på hva det blir.

Tipper du riktig så skal jeg si det.

Comment

Er det så nøye hva slags motor dere har, bare jeg har par brett øl på Rømø jeg så må dere gjerne har tre sylindra for min del
                        Blir dette like bra som forrige gang så blir det kanon

Det ble akkurat passe med øl, akkurat passe med god mat og akkurat passe med RC kjøring
                        Og en jævelig hyggelig gjeng som dro.

Vi seiler snart under www.rc-gutta.com
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

Originally posted by Mr-Online View Post
                          Er det så nøye hva slags motor dere har, bare jeg har par brett øl på Rømø jeg så må dere gjerne har tre sylindra for min del
                          Blir dette like bra som forrige gang så blir det kanon

Det ble akkurat passe med øl, akkurat passe med god mat og akkurat passe med RC kjøring
                          Og en jævelig hyggelig gjeng som dro.

Vi seiler snart under www.rc-gutta.com
                          hvorfor har ikke jeg møtt deg før ? siden vi begge bor på mysen

Comment

Han flytta til Mysen i fjor sommer, og har vel vært opptatt med å pusse opp tenker jeg.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                            enRoute Berg JXR003
                            Losi 5ive - BZM Super 50

Comment

Originally posted by HpiAlex View Post
                              hvorfor har ikke jeg møtt deg før ? siden vi begge bor på mysen
                              Kan jo være vi har møtt hverandre før, bare att jeg er så jævelig stille og rolig av meg, nesten sykelig sjenert....
                              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

En Baja

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X