Det er mulig V4 er bedre i grusveggen enn EVO3 iom at hjulene er litt større, og litt annen geometri i hjulopphenget. Men det skjedde mer enn en gang at Vforce jr og andre ropte: "Har ikke du firehjulstrekk da? Hahahaha!!!" mens de kjørte i ring rundt meg der jeg klatra opp i grushaugen for å røske løs MCD'en som hadde gravd seg ned. Kan ikke si at jeg merka så mye forskjell på EVO3 om jeg kjøre med stock 26ccm 4-bolt/vrc eller 30,5ccm reed case/pro-pipe. Den gravde seg ned og ble stående på bunnplata uansett. Men som sakt det var RR EVO3, mulig V4 er bedre på det området også.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Monster truck! hvilken modell ville dere kjøpt?
Collapse
X
-
Vet ikke hva slags hjul du brukte i grusen, men jeg bruker vanligvis 5t bakfelger/Hostile MXT eller skovlehjul både foran og bak på racerunnern. De orginale V4 eller Evo3 hjula syntes jeg var bortimot ubrukelige i løsgrusen.
Men skal en spinne rundt i løsgrusen med 4 skovlehjul, er en stock altfor spinkelt. Mye power er et MUST!!
Funker knall for meg ihvertfall, og har nok oftere kjørt fra Bajaen opp grusveggen enn jeg har blitt frakjørt av bajaen. Men er sikkert forskjell på hva slags grus en kjører på. Er folk på forumet her som har sett hvordan racerunnern klatrer i grusen. Skal ikke nevne navn, men er noen på Noresund ihvertfall
Men fakte er vel at racerunnern ikke er bygd for grustak, og hvis ønsket er å herje rundt i løsgrusen er nok baja'n et mye mer morsomt alternativ
Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment