Hei jeg bare lurte på om det er noen her på forumet som har denne http://www.nitrotek.se/aowei-1-5th-s...d0d9de1754bd6f ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Yama buggy
Collapse
X
-
Fant en grei tråd her med masse erfaringer med den hvis det hjelper deg noe:
-
Det er jo en billig inngangsbilett til 1/5. Men vær obs på at denne mest sansynlig går fortere i stykker en mere kjente merker.. så er det jo også deletilgang man bør tenke på..
Men for 3500 kr så får man jo også en grei brukt Hpi Baja, som også hvis du er heldig noe oppgradert.. og deletilgangen er høy.
Men du kan jo være den første som kjøper den her på forummet.. så kan du jo fortelle oss andre om hvordan den erHpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
enRoute Berg JXR003
Losi 5ive - BZM Super 50
Comment
-
Visste ikke den fantes engang før jeg så denne tråden. Sikler for tiden over 5IVE-T hvis jeg skulle hatt en 1:5 tror jeg.
Alltid en fare for å ende opp med å bruke mer penger på en billig bil enn å kjøpe en skikkelig med engang. For å ikke nevne at momsen kommer vel i tillegg på den der, så da kan man vel kanskje kjøpe en brukt baja i stedet som det sikkert er enklere å få deler til.
Men godt du er fornøydkjøpte du den fra den siden?
Jeg har derimot mye erfaring med den radioen, og den funker strålende.Last edited by Corvinus; 26 June 2012, 23:20.
Comment
-
Hadde vært gøy å høre hvordan denne gikk
Comment
-
Sikkert like greit etter alt denne karen gikk gjennom av dårlig plast og mykt metall bl.a.
Buggyen er nok lettere og litt mindre hard på materialene, hvertfall lov å håpe.
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Comment