Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nutech 1/5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nutech 1/5?

    Hei

    Noen her med erfaring med Nutech XT?
    Og hva er egentlig forskjellen på XT5 og mega monster?
    Ser ikke ut til å finne svar på det noe sted..
    Liker tanken på 1/5 skala og 2 takt.
    Kjipt at hpi baja er 2wd, FG er overpriset. og redcat rampage begynner å bli utelukket etter å ha lest endel negative tilbakemeldinger.
    Pluss at den bare har 1 gir.

    Add more credibility to your site - get a premium domain today. Straight-forward shopping experience.

    Setter pris på alle innspill!

  • #2
    Er det en ting som er sikkert, så er det at du får det du betaler for

    Skulle jeg ha hatt MT, så hadde jeg kjøpt MCD..stiv pris, men det skal være kvalitet

    Comment


    • #3
      Joda, Mcd har en stiv pris i forhold til mange andre 1/5 biler. Men den er veldig solid og godt bygget, så i det lange løp betaler investeringen seg gjennom et mye lavere budsjett på reparasjoner. Har hatt opptil flere Mcd, og kvaliteten er bedre enn det aller meste, selv om det selvfølgelig kan ryke ting der også. Kan ikke annet enn å anbefale Mcd.
      Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


      Comment


      • #4
        Svigerfaren min har Nutech og den har nok blitt skrudd mere på enn den har gått. Hvis du bytter ut all elektronikken, for det er bare driten. Så kan det hende at det er en grei bil. Men mitt tips er å spare litt til og kjøpe en bedre bil.

        Comment


        • #5
          Forskjellen på XT5 og Mega Monster er vel at plasten er byttet ut med alu. Og doble dempere.

          Comment


          • #6
            hei, jeg har en nutech mega beetle. som sagt over her, elektronikken er bare søppel, har byttet ut alt på min etterhvert som det har gått dukken. også sitter det noen pinner med c klips på, på styringa, husker ikke hva det heter i farten, men disse må byttes ut med en gang til skrue og låsemutter, ellers kan du ta med deg en bære pose med c klips hvis du skal hoppe litt når du kjører. en tragisk patent. men kjøre egenskapene på denne bilen er kjempe bra, nå har jeg kun hatt fg mt med 4wd. har hatt mange! men etter at en kamerat av meg kjøpte nutech som jeg fikk prøve, ble fg bilene fort solgt og nutech kjøpt inn. har ikke angret siden hvertfall.

            men hvis ikke 4wd er et must for deg er nok en baja og anbefale, artigeste ls bilen jeg har hatt.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X