Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken clutch?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken clutch?

    Plukka ut clutchen på bajaen i dag, som har en standard Zenoah clutch. Mesteparten av det brune belegget som ligger på skoa er slitt bort, og da regner jeg med det er på tide å bytte disse, selv om den fortsatt griper bra. Så er spørsmålet om det er verdt å bytte til en Lauterbacher adjustable clutch, eller om jeg skal bestille meg et par nye sko av stock-kvalitet. Noen som har erfaringer å dele?
    HPI Baja 5b SS med TR Racing clutch-system, Zenoah G290RC og CPI Tuned Pipe (Big Bore). Futaba 4PL radio, og Savox servoer.

  • #2
    Kjøp i hvertfall et lukket clutch system. Jeg sleit ut clutchen på en god helg når jeg kjørte med åpent hus. Nå kjører jeg med Turtle Racing V2 men jeg klinte til med Lauterbacher samtidig. Funker drit bra..

    Comment


    • #3
      Kult, TR V2 kjøpte jeg tidligere i sommer, og er superfornøyd med det. Bestilte meg både et par nye stock-sko, og lauterbacher nå. Gleder meg til å teste ut
      HPI Baja 5b SS med TR Racing clutch-system, Zenoah G290RC og CPI Tuned Pipe (Big Bore). Futaba 4PL radio, og Savox servoer.

      Comment


      • #4
        Stock CY sclutch med 9.5k fjør funker veldig bra

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X