Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har erfaring med hpi Baja 5B Flux?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har erfaring med hpi Baja 5B Flux?

    Hei alle sammen, mulig dette er blitt besvart i en eller annen tråd her på forumet, vil da bare beklage, men er det noen som har anskaffet seg eller har en eller annen erfaring med hpi sin Baja 5B Flux? Lurer litt på å gå til anskaffelse av denne?


  • #2
    Har ikke erfaring med selve flux utgaven , men har selv bygd om min baja 5t til elektro, jeg valgte å et sett som tillot meg å bruke mekanisk brems, for det blir jo mindre stress på motor å regulator ved å la en mekanisk brems ta seg av bremmsingen.
    Ellers så blir det veldig likt oppsett jeg har.
    Kjører med cc 2028 motor og cc xl2 og 8s
    Det er vaanvittig morto å kjøre 1/5 bil som gir deg følsen av å kjøre 1/10.
    Det negative er jo xl2 regulatoren, enten så får du en som virker eller en som tar kvelden etter kun kort tid, men det er jo garanti, må bare sendes inn til cc i statene, så får du nye, men her må du på regne deg god tid, ca 2mnd!
    Ellers så er det vanvittig morro, bare husk at du må batteri oppsett som leverer over 250A i utlade strøm. Er litt strøm trekk på dette kan man si
    The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X