Announcement

Collapse
No announcement yet.

motortrøbbel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motortrøbbel

    Hei,fekk meg en mcd monster for ei stund sia,og va ut idag å skulle prøve å fyre den opp for første gang.(er en brukt bil,cy29ccm) den va då heilt dau,er bra med motstand i snora so trur komp er grei,bytta plugg,ingen forskjell. prøvde å dusje filter litt med startgass,då fyre den men stoppa umiddelbart. tips?
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

  • #2
    Sett den i første, inn med clutchen så får du noen til å dytte litt bak så når du har litt fart på hjulene så smeller du ut clutchen så starter den. Hmm å faen er det RC bil du mener?? Ummm Klarer den å suge bensin?

    Comment


    • #3
      hehehe...trur eg fann feilen,smelta slange med pipa..spruta litt bensin..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        Ausann jaja BRa du fant ut av det da

        Comment


        • #5
          fiksa slangen,men starta likevel ikkje...tok ut pluggen og pumpa noken ganger med full gass og sette plugg i igjen,ikkje liv..tett en plass? pluggen er mistenkelig tørr...
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #6
            Gåen eller tett forgasser? Sjekk topp og bunnmembran om de er fulle av dritt eller evt. gått hull i dem.

            Comment


            • #7
              ville nok å kansje vurdert å demontere og rengjøre forgasseren, org gasser på motorsag prosjektet mitt, bar å ørken inni sylynder og fyrte når den fikk start gass., plagsomt lite som skal til for å tette seg virker det som,

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X