Heisann.har gått til annskafelse av en en fg monstertruck. Denne har original bunndel 26cc med 29cc sylinder.noen som kan annbefale potte til denne? Med toppefekt og bunndrag.. Han jeg kjøpte bilen av plukket av potta og satte på original ved salg.. Gjerne linker til dem som selger potta.helst norge
på forhånd takk
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Potte:)
Collapse
X
-
Tja. Noen trives vel best ute i sommerhalvåret mens andre kjører året rundt. Slik som meg. Bare å sko doningen for snøen det så er det like moro å kjøre om vinteren. Fin måte å vaske den på også.
Disse er forresten overlegne på isete underlag. Bare å skru inn i knastene på dekka. Anbefales
sigpic
If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
If you put men on a planet without science, they will believe in God.
Comment
-
Originally posted by arnebjarne View Postfått på plass vrc potta.funker greit den. men ble faktisk litt skuffa. syntes faktisk at rn potta funka bedre,den gangen jeg hadde det.det var på en stock motor.. ikke var det så mye støy i vrc heller
noe som er positivt
RN potta var overlegen spør du meg. kjørte RN potte med stock motor hjemme tuna og med Reed motor i fra Rc-Racing. funke greit på alt.
en stock motor med ei RN potte går mer en godr nok spør du meg. holer lenge gjør det også.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment