Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kraken RC TSK Cage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kraken RC TSK Cage

    Hei folkens. lurte på om noen her har gått til innkjøp av dette velteburet? http://www.davesmotors.com/tr645krakenclass1tsk
    Isåfall, hva er deres meninger om det?
    Bestilte det for en ukes tid siden, og er spent på hvordan det er. gleder meg ihvertfall
    Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

    HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

  • #2
    Kraken RC TSK Cage

    Knall tøft er i hvertfall, spesielt med paneler. Kvaltets messig er Kraken veldig bra.
    Bilder?????

    Comment


    • #3
      Ja kunne ikke vært mere enig tok 6 dager å få det levert fra DDM (imponert). Kvaliteten virker veldig bra. Har fått montert sammen buret. 2 av boltene bak var litt kjinkie å få skrudd inn, men med litt filing og tålmodighet, fikk jeg det til.
      Har prøve montert platene, å her stemte ikke alle hullene over ens, men ikke store problemt. Planen er å bruke en gummi lakk som en kompis av meg på Elefun anbefalte på det varmeste. Så bilder kommer etterhvert
      Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

      HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

      Comment


      • #4
        Kraken RC TSK Cage

        Gummilakk? Er det Noe lignende av Plastidip?

        Comment


        • #5
          Stemmer det. Å blir det ikke noe suksess, så er det vist bare å dra det av, å heller gå for Rit Dye.
          Mvh Marius S. Markussen Mob 95928863

          HPI Baja 5T, Arrow Shark Fighter 57" & Flying Dragon 52", Kyosho Cat 1

          Comment


          • #6
            Kraken RC TSK Cage

            Jeg har en svensk kamerat som har lakkert helet tahooen sin med Plastidip. Hehe så det går fint det.

            Comment


            • #7
              Hvor mye måtte du betale for dette settet?
              Hpi Baja 5b ss

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X