Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til monstertruck?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips til monstertruck?

    Heisann godtfolk!
    Har seg slik at jeg igjen etter 5 år har fått interesse av RC, og har lyst på en LS Monster truck, og lurte på om noen kunne hjelpe meg med og finne en grei bil, blir første bilen så er ikke villig til og bruke 10 000 på den siden jeg ikke har kjørt slikt på evigheter og derfor kommer sikkert til og kante og dunke den litt i begynnelsen

    Var på utskikk etter FG, men ser ut som markedet har droppet sykt etter jeg la interssen død, fant 1 her på forumet som var solgt, og 1 på finn.no.
    Før krydde det jo av de

    Er interisert i andre merker også selvfølgelig, men vet ikke hva som er på markedet

    Si gjerne ifra om du selger en også selvfølgelig!
    FG MONSTER JEEP 4WD

  • #2
    MCD. Enkelt og greit.

    Comment


    • #3
      Originally posted by nutcase View Post
      MCD. Enkelt og greit.
      Kjipt svar, du begrunner jo ingenting om hvorfor jeg skal gå for MCD og ikke de andre merkene?

      Fant en MCD På finn, og den ligger ute for 10 000 kroner.
      FG MONSTER JEEP 4WD

      Comment


      • #4
        Start med FG du, MCD er litt overpriset. Finner du ikke noe brukt i Norge.
        Så kjøp fra FG-hobby.dk.

        Eller:

        HPI/Maverick Blackout MT



        NUTECH
        http://www.elefun.no/p/kat.aspx?k=50&&i=39

        Kvalitet og holdbarhet: 1-FG, 2-HPI/Maverick, 3-NUTECH
        Last edited by sdiz86; 8 April 2013, 18:41.
        LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

        Comment


        • #5
          okei takk for hjelpa

          har kikket litt på FG, fant en i england for 4 000 kroner brukt, vet ikke om dette blir fort dyrt med frakt og om jeg ikke klarer og lure meg unna momsen, kan jo sendes som en "gave" mellom privat personer.

          Har sett ny FG fra butikken nede i 8 000, men er litt mye i forhold til hva jeg vil bruke
          FG MONSTER JEEP 4WD

          Comment


          • #6
            vil ikkje ha baja då? ville vurdert det om eg var deg...køyre beire og tåle vel meir enn dei fleste monster trucker i den str..
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              Originally posted by carish View Post
              vil ikkje ha baja då? ville vurdert det om eg var deg...køyre beire og tåle vel meir enn dei fleste monster trucker i den str..
              HPI baja?

              En slik?



              Må være en monster truck/beetle/jeep etc
              FG MONSTER JEEP 4WD

              Comment


              • #8
                tenkte på en sånn ja.. grunn til at det må være monster?
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  Personlige interesse også skal jeg kjøre rundt i grustak, skate ramper og diverse crossbaner vi har rundt her.

                  Ser for meg at monstertrucken "egener" seg bedre til det jeg skal bruke den som med hopping etc
                  FG MONSTER JEEP 4WD

                  Comment


                  • #10
                    Tok en liten kikk og fant disse for salg:



                    Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

                    Comment


                    • #11

                      Tusen takk!

                      Bobla er vanlig FG offroad beetle, og ikke monster, ikke intresangt, men takk uansett !

                      Skal sende mail på Monster trucken i svergie
                      FG MONSTER JEEP 4WD

                      Comment


                      • #12
                        ok...men e vel ikkje masse som slår en baja i grustaket.. monsteren velter lett...jalfall fg..mcd er bedre..men klart,smak og behag..søk litt på youtube osv etter baja og fg i grustak osv..
                        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by carish View Post
                          ok...men e vel ikkje masse som slår en baja i grustaket.. monsteren velter lett...jalfall fg..mcd er bedre..men klart,smak og behag..søk litt på youtube osv etter baja og fg i grustak osv..
                          Har kikket litt, baja henger nok kansje litt bedre i svingene, men tror FG er mer motaksvennlig for hopp med de store julene og demperne, monstertruck er nok favoritten
                          FG MONSTER JEEP 4WD

                          Comment


                          • #14
                            Tja....http://www.youtube.com/watch?v=3_adXFVYH2k
                            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                            Comment


                            • #15
                              FG ville jeg holdt meg unna. Det er vel en av de LS bilene som ting ryker mest på.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X