Enhetsmotor er knall. Konge om dem satser på det
Announcement
Collapse
No announcement yet.
9,5 turn BL i super stock
Collapse
X
-
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
“When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
-
Om det er monopol som må til for jevn racing, uten at det koster skjorta, så er det det jeg mener
Last edited by Stusdal; 9 September 2008, 16:08.Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
“When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”
Comment
-
Originally posted by Stusdal View PostOm det er monopol som må til for jevn racing, uten at det koster skjorta, så er det det jeg mener
Det har vært prøvd før og ikke vært noen suksess....... alt som har noe med enhets ting å gjøre fungerer kun til enkeltløp ikke til en nasjonal serie med så førere som vi er i Norge..
Vi har hatt enhetsdekk med de følgene at det ikke har vært dekk å oppdrive, enhetsmotor der endte man opp med å kjøpe 10-15 motorer bare for å finne den beste og deretter spare den til løp?
Men det er værre at 9,5 er tillatt i SS siden den tilsvarer 16-17 turn og ligger i effekt langt over det som er av 10,5 motorer..... så noen har enten betalt godt for seg eller dratt en utrolig bra historie på at de er like som 10,5
Comment
-
Jeg kjører en klasse med enhets motor og syns det funker kanon - inført enhetsbatteri og og det ville vert perfekt. Så jeg har troa på det, uansett..
Uansett, missliker sterkt stadige regelendringer som krever innkjøp av nytt utstyr!Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
Comment
-
Det du kjører ligger ikke under et nasjonalt forbund! men en "lokal cup"Originally posted by Stusdal View PostJeg kjører en klasse med enhets motor og syns det funker kanon - inført enhetsbatteri og og det ville vert perfekt. Så jeg har troa på det, uansett..
Uansett, missliker sterkt stadige regelendringer som krever innkjøp av nytt utstyr!
Hvis det skulle vært en enhets motor hvam skulle selge den uten at noen fikk fordel av å tjene på det?
Det er de som ikke ser på det i det lange løp og ikke har opplevd dette som er for enhets ting!!!
Comment
-
You can't say nothing to make me change my mind
Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment