Announcement

Collapse
No announcement yet.

3Racing - Sakura Zero tråden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3Racing - Sakura Zero tråden.

Hei etter en del kjøring på bane med min blodtrimma, perfekt tunet TF-5 holder jeg ikke helt følge med Xray folket.

Vurderer sterkt å prøve 3racing sin nye "sakura zero". Rett og slett for å ikke ha samme bil, samme oppsett, samme egenskaper på samme bane. som de fleste andre.

har lest denne artikkelen/testen:

og blir frelst når jeg ser hvor billig delene er.

Er dette noe å satse på??
    til både modified og 10,5 turn superstock.

Hei,

Har kjøpt denne bilen og er nettopp ferdig med å sette den sammen. Fikk motorcombo tidligere denne uken som jeg skal montere i kveld. (LRP 10.5t)
    Håper å få prøvd den på Spydeberg i morgen. Har planer om å kjøre denne inne i vinter.
    Er en til i Moss som har kjøpt denne bilen og han er storfornøyd!

Oskar
    Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
    XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

Comment

Hva koster en slik en da?
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

Lei av å knuse motstandere!

Comment

høres bra ut, hadde vært morro og kjørt fletta av xray fansen med noe helt nytt.
        Med fin og lav dollar ligger den nå til 2150 kr. uten motor, esc, servo og radio fra Hong Kong. pluss frakt, toll og moms.

Skriv så fort du har testet den Oskar!

Comment

Får ikke testet i dag. Får ikke motorcomboen til å gå skikkelig.. aner ikke hva som er galt... :-(

Oskar

Comment

Har kjørt 300 runder med Sakuraen på innebanen til MossRC i helgen med en gammel 13 turns motorcombo.
            Jeg er ikke noe god til å sette opp biler skikkelig, så her går det mest på standardinnstilinger på kjørehøyde, camber osv..
            Er heller ikke den beste sjåføren, men synes bilen virket grei og jeg hadde ingen problemer med den i helgen hvor jeg kan skylde på bilen..

Oskar

Comment

Har nå kjørt denne bilen ganske mye og jeg er ikke like glad i den lenger. Det ser ut til at den har et problem med metallet i bilen. Jeg har den siste uka knekt (!!) tre drivaksler rett av. Dette har jeg ikke vært borti på andre biler jeg har kjørt. Ja, jeg krasjer litt innimellom da jeg er som nybegynner å regne, men kjørte Xray T2 i fjor og den hadde jeg ingen slike problemer med.
              Har også dratt skruen i kulediffen bak rett av under justering av denne.
              Mitt inntrykk nå er denne bilen ikke er så holdbar som den burde være.
              For meg er denne bilen ferdig og jeg kommer til å kjøpe en T3 så snart jeg blir kvitt noe annet utstyr. Noen som vil kjøpe bil? (Kanskje ikke beste salgsannonsen, da jeg fraråder folk å kjøpe denne bilen... )

Oskar

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X