Announcement

Collapse
No announcement yet.

oppgradering av Maverick Strada DC 1:10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oppgradering av Maverick Strada DC 1:10

    hei folkens! :P jeg har veldig eller ingen erfaring innen modding eller noe som helst innen rc :P har såvidt bynt. kjøpte en mawerick strada dc 1:10 skala har kjørt den en stund og lurte på om det går eller hvordan oppgradere den.

    tenkte på børsteløs motor men har ikke helt peil så må spør noen som kan :P har hørt at børsteløs er mye bedre og holder lengre. og et bedre batteri for det som følger med er ganske dårlig, varer i max 15-20min :P

    så ja noen forslag til deler og evt hvor det er billigst å kjøpe sånne ting? har ikkeno å si om det er butikk i utlandet.
    ja og en anna ting drifte hjul, lyst på noen nye dem er ganske slitt så jeg spurte på en lokal butikk her som skulle ha 180kr for 2stk LOL my ass sa jeg for jeg har sett på andre nett butikker som selger dem så lavt som 30kr for 2stk...

    mvh Martin.

    edit: det er den her bilen: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=19556
    Last edited by zslash; 10 December 2011, 15:06.

  • #2
    hei

    alle motorer som heter 540 eller 1/10 passer i denne bilen, foreslår ebay, der er det mange billige motorer

    batterier så funker hobbyking.com bra.

    når du skal ha billige dekk så hadde jeg kikket litt på r2hobbies.com
    Har blitt noen biler gitt: Yokomo DIB, Tamyia TA05 MS, Traxxas Slash 4x4, Aixal SCX10 Dodge, Aixal SCX10 Hi-Lux, Ansmann Venom,
    Tamiya m03 og Axial EXO

    Comment


    • #3
      Jeg kan varmt anbefale sushi drift tires på ebay for 127kr for tre sett inkludert toll.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X