Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ang 1/10 Onroad bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ang 1/10 Onroad bil

    Vudere å skaffe meg en veldig bra 1/10 eletrisk onroad bil.derfor spør jeg her om råd hva jeg bør velge må kunne kjøre vanlig asfalt også feks parkeringsplasser har sett litt på xray t3 2012 Men tåler reima mye på disse bilene?

    Gi gjerne beskjed vist noen har en strøken brukt for salg

    Takker for alle svar

  • #2
    Ser i den andre tråden din at du kommer til å kjøre på Vigrestad sin bane. Her er det en god del som kjører Xray sine biler, og man får, hvis jeg ikke tar helt feil, deler til den i Sandnes sentrum. Det er også noen få Serpent som kjører der. Fordelen med å ha en bil andre har, er at de kan hjelpe til med deler i en krise, og man kan spørre om tips angående setup av bilen.

    Reimene på de aller fleste toppmodellene er i dag nokså like i kvalitet, så tror ikke Xray sin er noe svakere enn andre. Hvis man er ute etter banebil, så er det mest reimdrift det går i, selv om den nokså dyre og helt spesielle Awesomatix A700 bruker aksling.

    Ville anbefalt å besøke banen på Vigrestad i løpet av morgendagen (lørdag 26.), siden det avholdes løp der. Da kan du samle inn litt informasjon og spørre ut de som kjører der til vanlig. Kan også se på http://www.xn--sr-cup-bya.no/, hvor det ligger terminliste over løpene på sør/vestlandet i tillegg til kontaktinformasjon til de forskjellige klubbene.

    Håper det gav svar på noen av spørsmålene.

    Comment


    • #3
      Går det greit å kjøre med exray t3 feks på parkeringsplasser osv videre. Eller er den for lav til det? Ville hatt en som var veldig bra og litt allsidig.

      Comment


      • #4
        Originally posted by vorza View Post
        Går det greit å kjøre med exray t3 feks på parkeringsplasser osv videre. Eller er den for lav til det? Ville hatt en som var veldig bra og litt allsidig.
        det går greit. bare stram demperene / hev bilen før du kjører på parkeringsplasser. Jeg vil ikke anbefale det. treffer du en stein i 70kmt vil du mest sannsynelig flippe rundt. Bane er mye mer gøy

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X