Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skikkelig newbie...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skikkelig newbie...

    Kjøpte meg en bil i dag, har ønska meg det lenge, men var først nå jeg handla.

    Bilen er en Ansmann Racing "HotRod" 1:10 modell med "on-road" hjul.

    Er dette noe som er brukbart eller er det ren søppel? Iallefall veldig moro å leke seg med

  • #2
    velkommen til en kjekk hobby.. viktigaste e at du har det moro med bilen,om du seinare finne ut at du ve ha nåke hvassere,tar du det då..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Er nok ikke umulig det blir noe mer moro etterhvert. Men en ting jeg lurer på; Hvorfor vil ikke styreservoen gi fullt utslag? Mangler ganske mange grader på det. Er det mulig å få tak i en servo med bedre utslag eller er det kontrollen min som er problemet?

      Comment


      • #4
        Originally posted by JanV View Post
        Er nok ikke umulig det blir noe mer moro etterhvert. Men en ting jeg lurer på; Hvorfor vil ikke styreservoen gi fullt utslag? Mangler ganske mange grader på det. Er det mulig å få tak i en servo med bedre utslag eller er det kontrollen min som er problemet?
        Mange kontroller har justering for servo end point adjustment, for å unngå at servo strekker seg for langt iht. sitt bruk.

        Comment


        • #5
          Tror jeg fiksa det Trykka bare på en knapp på ESC'en og da var alt som det skulle. Hatt bilen i litt over et døgn og har allerede snart slitt ut et sett bakhjul :P Var grådig moro detta!

          MEN... Jeg trenger deler... Jeg trenger hardere dempere og stivere fjærer, 65 og 75 mm ca og om det er å få tak i, så skulle jeg hatt tak i deler så jeg får lavere sporvidde, slik at jeg kan bruke andre karosserier. Den er nå 260 mm bred :S

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X