Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger hjelp ved valg av elektro bil!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger hjelp ved valg av elektro bil!

    Hei!

    Har nå funnet ut etter 8 år pause fra kjøring at jeg vil begynne igjen


    Har sett litt på nettet og kommet over denne bilen: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...Xray-T3-selges


    Jeg skal kjøre ute, Sørlihavna og Vervenbukta (?) Hvordan vil denne bilen oppføre seg?

    Er det noe annet jeg heller burde se etter?


    Takker på forhånd!

    Morten

  • #2
    Innen elektro 1:10 så funker Xray T3, Tamiya TRF416/417, Serpent S411, Yokomo ettellerannet, Sakura meget bra. Alle foruten tamiya har godt delelager i norge med gode priser.
    Det du trenger å finne ut er om du skal kjøre modified eller stock. Begge klassene kjører på gummihjul, stock har 13,5t motor og esc med blinky mode, modified har fritt valg av motor/esc.
    Espen Jensen
    -----------------------------------------------------
    Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

    Comment


    • #3
      Bilen du linker til er en bra bil, MEN esc, motor er ikke optimalt for onroad-kjøring, og alle skumhjulene er noe du ikke får bruk for i noen av offisielle klassene. Og da blir bilen litt for dyr etter min mening. Hvis du ikke har tenkt å drifte da??
      Selges endel T3 enten som rollere eller med motor, esc og servo, bare følg med på forumet her..
      Får jo helt ny T3 på antrade til 3700,-
      RC-Land selger Sakura til meget hyggelig pris. Flere som kjører løp med den i Norge og den funker bra. Kun 1300,-
      Ta en tur innom rc-land oppi Smalvollveien åprat med gutta der, di har peiling og hjelper deg.
      Espen Jensen
      -----------------------------------------------------
      Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

      Comment


      • #4
        Takk for svar!

        Jeg skal ikke stille i noen konkurranse av noe slag, skal kun kjøre for morro skyld!
        Drifting har jeg heller ikke tenkt noe over.
        Titta på Antrade, men det er ikke komplett bil, jeg kan såppas lite rundt dette nå at jeg helst vil kjøpe noe som er så og si komplett.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X