Announcement

Collapse
No announcement yet.

tamiya tb-02, oppgradering/deler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tamiya tb-02, oppgradering/deler

    Hei, vurderer å bestille meg en tb-02. Så jeg trenger jeg hjelp med å oppgradere den. Tenkte jeg bare bestiller delene me en gang siden bilen kommer i deler.
    Tenker å bytte ut motoren med en gang.
    tar gjerne imot andre oppgraderingsforslag til denne modellen.
    Bilen skal brukes til asfalt/grus kjøring

    Er nybegynner, så forklar gjerne nøye

  • #2
    Prøvde å finne noe på de nettsidene jeg benytter meg av, men kunne ikke finne noen spesifikke deler til denne der. Fant masse til TB-03. Den er desverre ikke helt likt satt opp.

    Men jeg ville hvertfall gått for kulelagere på akslinger og i girkasser.
    Evt noen andre spurdrev og pinon drev for å justere akselerasjon/toppfart etter motor, underlag osv.
    Nye dempere som gir bedre mulighet for justering i mykhet/hardhet/høyde.
    Forskjellige dekk etter føre/underlag.

    -Thelle-
    Tamiya entusiast!
    TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

    Comment


    • #3
      Takk for svar

      Endte opp med å kjøpe en Tamiya TL01.
      vet du hvor jeg finner tak i kulelager til aksling og girkasse, og hvilken som passer til denne modellen?

      Comment


      • #4
        Hos RC-Mushroom kan du finne mye deler til bilen deres. Har handlet en del fra dem nå, og har handlet hele biler der fra også.
        Forholdsvis rask levering, og de prøver å snike seg unna våre tollgrenser

        Her er direktelink til deler som kan passe TL-01

        -Thelle-
        Tamiya entusiast!
        TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

        Comment


        • #5
          Takk for hjelpen

          Nå blir det spennende når bilen og delene kommer

          Comment


          • #6
            Får håpe du blir fornøyd med bilen og tilleggs tingene du kjøper til den.

            Selv har jeg handlet meg kulelagere, ny servo, ny styrings mekanisme, stab.stag foran + bak, motorkjøler, nytt TX/RX utstyr, oppgraderinger til LiPo og børsteløst og (i tilfelle det skulle gå helt åt skogen) nye spurs gir.

            Har modifisert demperene fra orginalt for litt stivere og høyere bakkeklaring.

            Gikk også på en smell og handlet noen deler som ikke er til min bil. Så da får lunch box'n seg noen oppgraderinger. Kulelagere, motor og 2.4ghz rx.

            Men gikk på en ny smell i dag. Og handlet en HPI E-Firestorm FLUX 10T WP for å kunne kjøre litt gris utenfor veien også. Vil jo ikke ødelegge min fine TT-01

            -Thelle-
            Tamiya entusiast!
            TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X