Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva kjøres på Geiteryggen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva kjøres på Geiteryggen ?

Hei på dere...

Vurder å kjøpe en touring bil til å kjøre med på Geiteryggen i Skien. Hva bør man da kjøpe ?
    Har i utgangspunktet bare tenkt å kjøre der og noe inne.. ikke noe Norges-cup e.l foreløpig

Kom gjerne med tips .. 2 wd eller 4 wd ?

Xray T3. Det er 4 wd. Og den bilen som er mest brukt og duger.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
    Magne Follaug ,Porsgrunn Tlf: 40607217 - www.follaugrc.no post@follaugrc.no
    Team Durango Dex210 - DESC- XRAY XB4 Mugen MBX6-ECO
    Tekin - Vampire - Sanwa - dBoots - www.mustit.no FB FollaugRC

Comment

Xray T3 ja. Det er nok det eneste fornuftige i forhold til deler og hjelp med setup. Tåler veldig mye, og mange som kjenner disse bilene.
      Ole Christian Solli
      www.gmbk.no

Comment

Takker for info.
        Vet noen om det er noen som selger Xray T3 brukt ?
        Evnt. steder man bør kjøpe dettte?
        Jeg er helt fersk i dette, så et komplett liste over ting man trenger hadde vært fint

Comment

Originally posted by ksolvik View Post
          Takker for info.
          Vet noen om det er noen som selger Xray T3 brukt ?
          Evnt. steder man bør kjøpe dettte?
          Jeg er helt fersk i dette, så et komplett liste over ting man trenger hadde vært fint
          www.antrade.no er en kjempebutikk!
          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

Comment

Er det 1/10 scala man bør gå for ute ? Hva kjøres evnt. inne ? Kjøre samme bilen både ute og inne ?

Comment

Hei.

Vi fører Serpent biler og sitter med fult delelager til disse bilene.
              Vi holder til i Sandefjord, og det blir litt nærmere der hvor du bor.

Til ditt spørsmål, ja du bruker samme bil inne og ute.

Serpent 1:10 TE info finner du her www.serpent.no

Vh
              Pitstop Motorsport
              Ole Henrik Liabø

www.serpent.no

Mobil: 90 18 62 87
              The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
              www.serpentnorge.no

Comment

Er det 1/10 scala man bør gå for ute ? Hva kjøres evnt. inne ? Kjøre samme bilen både ute og inne ?
                4wd Touring er 1:10 og 2wd så er det 1:12 Track som gjelder.
                1:10 kjøres ute og inne, 1:12 kjøres primært inne.
                Xray er det jeg ville anbefalt, men du finner billigere løsning hos www.rcland.no men da heter bilen Sakura.
                Men som sagt før her....... det er Xray vi kan på Geiteryggen.

Comment

Serpent er også bra!

Comment

Takker for mange fine innspill... men har jo ikke kjørt så mye touring-bil, og går jeg for Xray eller Serpent e.l er det en god del penger som må brukes... Vurderer litt å kjøpe noe brukt, men er ikke så mye å oppdrive av det jeg har sett ..
                    Men hva menes om en Volkswagen Scirocco GT24-CNG (TT-01 Type-E) ?
                    og da evnt. å kjøpe en bedre motor og en rask servo.. m.m

Comment

Takker for mange fine innspill... men har jo ikke kjørt så mye touring-bil, og går jeg for Xray eller Serpent e.l er det en god del penger som må brukes... Vurderer litt å kjøpe noe brukt, men er ikke så mye å oppdrive av det jeg har sett ..
                      Men hva menes om en Volkswagen Scirocco GT24-CNG (TT-01 Type-E) ?
                      og da evnt. å kjøpe en bedre motor og en rask servo.. m.m
                      Kort svar? NEI!

Langt svar? Invester heller penger i en bil som kan fungere. Sakura Zero koster deg 100 dollar eller 1200 norske. Den har vunnet løp i stock klassen vi har i Norge, det er også lett å få tak i deler. Selvfølgelig en investering i en probil koster penger, men til syvende og sist er det verdt det
                      Jeg kjøpte selv en Serpent til slutt

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                      Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

Comment

Hva menes om denne da ? Xray Godt kjøp ?

Comment

Hva menes om denne da ? Xray Godt kjøp ?
                          Skal du ha ren touringbil ville jeg valgt en annen da denne er satt opp og med deler for drifting. Det er ofte rene touringbiler tilsalgs her brukt som er ferdig satt opp, og da blir det lettere å komme igang.
                          Billigst er det å kjøpe helt komplett brukt bil av noen som kjører løp.
                          En probil har også bedre annenhåndsverdi når du vil kvitte deg med den og lettere å selge.
                          Så drømmebilen dukker nok snart opp. Det er NM til helga og etter det pleier det gjerne og bli solgt en bil eller to.

Comment

Prøver igjen... Denne Xrayen - godt kjøp ?

Comment

Nå skal jeg være litt småfrekk:
                              Bil: http://www.rcland.no/index.php?dispa...oduct_id=45662 eller http://serpent.no/produkt/serpent-bi...h-190mm-onroad
                              Servo: http://serpent.no/produkt/servo/serv...0kg-vekt-445gr
                              Motor og ESC: http://www.rcland.no/index.php?dispa...oduct_id=46368

Her mangler du isåfall bare batteri, mottaker og sender, så kan du stille i Stock klassen, samtidig har du bil hvor du lærer deg å sette den opp, du lærer å kjøre. Når du selv føler at det går fort, så kan du kjøre enda raskere! Garantert! Du vil i starten kjøre MYE raskere med en slapp motor (13.5T) enn du vil gjøre med en rask motor.
                              Summa sumarum så vil du ikke betale i dyre dommer om du går for Sakura Zero S, her kjøper du en god bil. Kjøper du en Serpent, så har du en bil å kjøre modified med også, når du føler du er klar for det!

Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X