Announcement

Collapse
No announcement yet.

motor går av segselv amax el bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor går av segselv amax el bil

    har en amax onroad el bil, syntes at bilen var litt treig når jeg fikk den så da kjøpte jeg ny motor(Smann racing), ESC (AR race xinud) og batteri . (rocket pack 2 4700), når jeg monterte, koblet alt til og skrudde på så startet motoren av seg selv men når jeg skrudde på kontrollen så stoppet den og fungerte helt fint, nå derimot etter og ha stått en stund så ladet jeg bateriet og satt det i bilen og skrudde den på, så startet den av seg selv som vanligt, men når jeg skrudde på kontrollen så skrudde motorene ned men ikke helt av. Har prøvd og skrudd på alt på kontrollen men ingne ting virker.

    Noen som har vert borti noe lignene eller vett hva problemet er?

    mvh Eivind

  • #2
    Du må kalibrere regulatoren din med senderen. Hvordan du gjør dette på din regulator vet jeg dessverre ikke.

    Originally posted by yearplaze View Post
    har en amax onroad el bil, syntes at bilen var litt treig når jeg fikk den så da kjøpte jeg ny motor(Smann racing), ESC (AR race xinud) og batteri . (rocket pack 2 4700), når jeg monterte, koblet alt til og skrudde på så startet motoren av seg selv men når jeg skrudde på kontrollen så stoppet den og fungerte helt fint, nå derimot etter og ha stått en stund så ladet jeg bateriet og satt det i bilen og skrudde den på, så startet den av seg selv som vanligt, men når jeg skrudde på kontrollen så skrudde motorene ned men ikke helt av. Har prøvd og skrudd på alt på kontrollen men ingne ting virker.

    Noen som har vert borti noe lignene eller vett hva problemet er?

    mvh Eivind

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • #3
      og skru alltid på radio før bil..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        Høres ut som du bare trenger å justere ned gassen så den blir nøytral, det gjør du på radioen(kontrolleren). Og alltid skru på radioen før bil, ellers dominerer andre radiosignaler bilen før du får skrudd på radioen.

        Comment


        • #5
          Har prøvd både å kalibrert å justert ned på radioen men motoren går fortsatt!

          Comment


          • #6
            Gå gjennom manual til ESC for førstegangsbruk, kanskje noen innstillinger du må få gjort.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X