Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hpi sprint 2 og reim drift.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hpi sprint 2 og reim drift.

Hei,kjøpte en hpi flux her om dagen,har skifta reim noen ganger,igår så røyk reima dro hjem og skifta og skulle kjøre idag,på banen så røyk den igjen,satta da på enda en ny en og den røyk igjen.vet att disse er utsatt meg må være måte på,enten har jeg gjort noe feil.

Noen måte jeg kan gjøre dette feil,vet att det er 3 posisjoner og stramme bakreima på og har testa alle sammen,noen fasit på hvem posisjon som er best,må også si att jeg kjøpte denne som drifter så den har låst bakaksel og det hjelper vel ikke reima noen bedre ved pådrag,venter på deler slik att den skal bli åpen.Noen andre triks eller hjemme laga modding som kan forbygge disse problemer?

Re: Hpi sprint 2 og reim drift.

Dette er et vanlig problem med Sprint 2 og utendørskjøring. Kommer den minste lille stein inn til reima så vil den fort ryke.

Jeg skjærte ut litt av plasten bak reima slik at det ikke skulle bli liggende noe der. Da ble det mye bedre.
    Ligger tutorials på youtube.
    HPI Baja 5T

Comment

Originally posted by leinsvang View Post
      Dette er et vanlig problem med Sprint 2 og utendørskjøring. Kommer den minste lille stein inn til reima så vil den fort ryke.

Jeg skjærte ut litt av plasten bak reima slik at det ikke skulle bli liggende noe der. Da ble det mye bedre.
      Ligger tutorials på youtube.
      det er utebane som er børsta godt før bruk,men mulig du kan gi meg link til det du snakker om?

Comment

jeg har fortsatt dårlig erfaring med reima bak,er 8 reima som går istykker på 1månde.er det ingen modding som kan gjøre att den funker?

Comment

lag plexi glass hus rundt reima
          http://petitrc.com/

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Mortenporten.
          Working...
          X