Announcement

Collapse
No announcement yet.

DHI CUP i Danmark 11 - 13 Januar 2013.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DHI CUP i Danmark 11 - 13 Januar 2013.

    Hei On-roadere.

    Håper det bli mange med nedover i år, http://www.dhi-cup.dk/ Kan jeg delta, og attpåtil unngå å bli desidert sist, så skal det ikke rare ferdighetene til for å delta. Utrolig artig, fullstendig uformelt, røde pølser og drikke serveres i hallen, show, masse mennesker og en opplevelse å minnes lenge.

    http://www.trcbk.no/LinkClick.aspx?f...language=nb-NO her er reisebrevet mitt fra siste løp, håper vi sees i Odense i Januar.

    Finn
    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

  • #2
    Så kult da.

    Knall morro å lese. Fant ikke ut hva slags klasse SS var for noe. Men har en Sakura Zero S som kunne tenkt seg å bli lufta litt.
    Kanskje dette kunne vært morro for en uerfaren sjåfør?
    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
    Facebook -> Mini-Z Norway

    Comment


    • #3
      Originally posted by NoBrainer View Post
      Så kult da.

      Knall morro å lese. Fant ikke ut hva slags klasse SS var for noe. Men har en Sakura Zero S som kunne tenkt seg å bli lufta litt.
      Kanskje dette kunne vært morro for en uerfaren sjåfør?
      Så absolutt, hiv deg med. Bilen er grei. I fjord kjørte de SS med LRP 17,5 og boost (handout motor på løpet), er ikke klart hva de gjør enda i år, men er LRP som er sponsor så det blir nok en LRP motor i år og om ikke annet.

      Det er mye nordmenn som skal nedover, vi er vel 14 bare fra sørlandet så langt.
      Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
      “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

      Comment


      • #4
        Det er 17.5T handout ja.
        Mens regulatoren er fritt fram?
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #5
          Reglene er ikke klare enda så langt jeg kan se:

          "Super Stock klassen hvor alle deltagere skal anvende en xxxxxx motor. I begge
          klasser bliver der anvendt LRP CPX kontroldæk for at give kørerne så lige vilkår
          som muligt."

          Det blir spennende å se om det blir med eller uten boost.

          Originally posted by NoBrainer View Post
          Det er 17.5T handout ja.
          Mens regulatoren er fritt fram?
          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

          Comment


          • #6
            Ja det var det jeg også leste meg frem til.
            Men jeg har bare en Cirtix ESC med blinky. Men det spiller kanskje ikke så stor rolle bare jeg har muligheten til å få kjørt litt.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #7
              Ja hiv deg med. Blir det boost har jeg antagelig en regulator til overs du kan låne eventuelt.
              Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
              “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

              Comment


              • #8
                Gleda mæ allerede til neste reisebrev
                Espen Jensen
                -----------------------------------------------------
                Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                Comment


                • #9
                  sitte samla i år også Finn?

                  Comment


                  • #10
                    For all Super Stock drivers: The motor for Super Stock class will be the LRP 13.5 X12 StockSpec #50842. Like in 2012 it is possible to order one motor to a special price. Speedcontroller: EFRA rule "Blinky", no Timing/Boost is allowed to use. All brands of speedcontrollers there can be set to blinky mode is allowed. More information on http://www.dhi-cup.dk/ will be announce in November.

                    http://www.lrp.cc/en/products/electric-motors/brushless/produkt/vector-x12-brushless-stockspec-135t/details/
                    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by HanFre View Post
                      sitte samla i år også Finn?

                      Klart det! Har med noen trøndere til så det blir bra!
                      No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                      www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 3
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X