Satt sammen en gammel cupracer som jeg bygget kun med tanke på en ting, nemlig fart. Satt i en 3.5t motor og 120amp esc, ja det var gøy og nei jeg klarte ikke å kontrollere den noe særlig (som ventet), en guttunge i nabolaget likte denne bilen veldig godt men siden han ikke hadde noe mulighet til å klare å spare nok penger så ga jeg han den (med en sikkert 30 år gammel radio). Uansett, nå ser jeg jo at jeg plutselig har ledig plass til en ny bil
Prøvde å søke litt på nettet men blir ikke særlig klok. Vil *helst* bygge selv, men det er ingen krav. Det jeg er på jakt etter nå er en type gate bil, UTEN BELTE DRIFT.
Det optimale hadde jo vært om den kunne vært litt større enn 1:10, gjerne 1:8 slik at jeg kan få plass til større motor og ikke minst større batteri (noe som var håpløst i cupraceren). Bryr meg egentlig ikke så mye om pris, men vil helst kjøpe i norge. Tilgang til deler? Ja takk.
Prøvde å søke litt på nettet men blir ikke særlig klok. Vil *helst* bygge selv, men det er ingen krav. Det jeg er på jakt etter nå er en type gate bil, UTEN BELTE DRIFT. Det optimale hadde jo vært om den kunne vært litt større enn 1:10, gjerne 1:8 slik at jeg kan få plass til større motor og ikke minst større batteri (noe som var håpløst i cupraceren). Bryr meg egentlig ikke så mye om pris, men vil helst kjøpe i norge. Tilgang til deler? Ja takk.

Comment