Announcement

Collapse
No announcement yet.

Knekt bærearm på xray t3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by oz_racing View Post
    jeg kjøpte 2 stk så får bytte begge 2,men jeg har ikke hatt bilen lenge så lurer på om det er mye forskjell på 2010 vs 2011,er det mye deler man kan bruke fra 2010 model til 2011 utgaven?
    Alt av bærearmer og hjuloppheng er likt, akslinger, reimer, differ, pulleyer, etc.
    Er stort sett chassie plater, bulkheads og styresystem som er endret fra modell til modell.

    Det er altså ingen fare med det du har bestillt over her
    Last edited by Stusdal; 7 March 2013, 12:03.
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

    Comment


    • #17
      t3 2011 model har jeg,skal vist være en spesiel chassie plate,tror det var en adrian berntsen som skulle ha eid denne før meg,grunn til att jeg lurte på om 2010 model var lik 2011 var att jeg har fått tilbud om en ganske bra 2010 model med svært mye nye deler.

      Comment


      • #18
        Ingen hvem som helst det
        http://www.teamxray.com/teamxray/new...5020168f8a67d9

        Generelt så var ikke 2011 bilen en kjempe sukksè, er nok derfor bilen du har har fått noen små justeringer (antar den har snudd servoen blant annet).
        2010 bilen var bedre, så det er ikke en dum bil å ha. Så og si alt av plast, aksler og reimer er likt på begge bilene.
        Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
        “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

        Comment


        • #19
          Originally posted by Stusdal View Post
          Ingen hvem som helst det
          http://www.teamxray.com/teamxray/new...5020168f8a67d9

          Generelt så var ikke 2011 bilen en kjempe sukksè, er nok derfor bilen du har har fått noen små justeringer (antar den har snudd servoen blant annet).
          2010 bilen var bedre, så det er ikke en dum bil å ha. Så og si alt av plast, aksler og reimer er likt på begge bilene.
          Snud servo stemmer det he he, skal viste være en spesiel chassie plate også ble jg fortalt

          Comment


          • #20
            Skal du satse på å kjøre touring så lønner det seg å være nøye med oppsett, utgangspunktet som står i manualen er et utmerket utgangspunkt. Finnes neppe bedre bil å begynne med enn XRAY - men siden din er noen år, ville jeg gått for å bytte alle lager og sjekket at alt ruller lett og at det ikke er tweak i noe. Bygg også demperne på nytt så du er sikker på at de er i orden. Flott at fler får intererssen
            No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
            XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
            www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

            Comment


            • #21
              Originally posted by Redback View Post
              Skal du satse på å kjøre touring så lønner det seg å være nøye med oppsett, utgangspunktet som står i manualen er et utmerket utgangspunkt. Finnes neppe bedre bil å begynne med enn XRAY - men siden din er noen år, ville jeg gått for å bytte alle lager og sjekket at alt ruller lett og at det ikke er tweak i noe. Bygg også demperne på nytt så du er sikker på at de er i orden. Flott at fler får intererssen
              Tror att denne blir en drifter,onroad er morsomt det men litt lite aktivitet her jeg bor.Alt skal være skjekket på bilen nå

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X