Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kjører Pro-10 klasse her med 235mm Pan Car??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som kjører Pro-10 klasse her med 235mm Pan Car??

    Disse bilene ser kjempe morsome ut.
    De er forholdvis billige, de er super enkele å skru på og burde være lett å få til konkuranser med

    Kan ikke se at det er så mye elektro pan car i norge for uten 1/12 vintertid.

    Hva tenker folk?
    I Tyskland så kjører de 10,5T og modified med 4-5,5T klasser.
    Hadde vi hatt en klasse med 10,5T i norge med 2 cell så går det raskt nok og bilene varer lenge Alle har jo 2 cell batterier fra andre klasser(1/10track, drifting osv) som kan brukes.

    CRC, Corally og Serpent har biler og kit til 235mm.




    This is the 1st A-Final from the German Nationals held in Bad Breisig.This PRO10 cars (235mm) are powered by brushless motors (3.5T-4.5T star or 6/7T delta) ...
    Kristian Henriksen Moe -81
    Kasemoto Gravity Evo,Sakura D3 (Moe edition :P )
    HPi Vorza Flux, TA-05 IFS-R ,MM 7700kv++,Spektrum DX3s,

  • #2
    I Moss har de nå prøvd å starte opp en 200mm GT klasse, det ser dog ikke ut som de har noe fastsatt regelverk.

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • #3
      Hvis du tenker på å bruke disse utendørs og innendørs så ser jeg poenget med en slik klasse. Tenker du på kun til innendørsbruk og du har lyst til å kjøre race så vil jeg anbefale å prøve deg på 1:12. Går fort nok, sitter som ett skudd og er jæ...g artig å kjøre. Starte med 1:!2 og 10.5t er ikke feil.

      Hvis du vil prøve deg på noen 1:10 biler, så vil jeg kanskje sett litt over fjorden og sett hva de gjør.


      Malapropos: Hvordan går det med civicene??
      Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
      www.minicar-racing.no

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X