Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken bil anbefaler dere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilken bil anbefaler dere

    Hei
    Vet det ligger noen tråder med dette før men synes det kommer lite frem, har tenkt å begynne å kjøre litt onroad også. Kommer hovedsaklig til å kjøre på Lørenskog. Kunne tenke meg en bil som ikke kom til å koste meg skjorta til å begynne med. Hvilke biler anbefaler dere? Finnes det noen RTR biler som funger på bane? All hjelp motas med takk.
    2xHB Cyclone TC-Nosram Pearl ISTC-Nosram PURE Evo SpecRacing 10.5T.TC-GT2.0 Pro-Novak Spec 10.5T- Associated 12R5.1-LRP TC Spec-LRP Vector X12 5,5t. www.lmbk.no
    www.micromonsters.no

  • #2
    Ligger fullt utstyr tilsalgs på Selges

    NT1 med mye utstyr.

    Dette er et bra kjøp.
    Asgeir Kinn 1979
    RRR - RB - 4PK

    Comment


    • #3
      Hvilke forventninger har du til bilen? Skal du bare kjøre litt en gang i mellom uten å kjøre noe seriøst, eller skal du trene for å bli god og kjøre løp?

      Ettersom hva du svarer på dette så velger du RTR bil eller kjøper f.eks Xray NT1 som er nevnt over. NT1 er vel mest brukte bilen på Sørli av nitrobilene. Kyosho RRR er det vel også noen som har etterhvert men absolutt flest NT1. Kjøper du pro bil av type f.eks NT1 så er det lettere å få hjelp med oppsett av bilen etc. Ta deg en tur på Sørli en dag med fint vær og hør med de som kjører nitro. Det er ofte at det finnes mye bra som blir solgt på banen.
      RC Drift Club Norway | LMBK

      Comment


      • #4
        Hvis du vil ha full glede av hobbyen så glemmer du alt som heter billige RTR biler å kjøper deg ei skikkelgi race pakke med engang.

        de færreste RTR bilene har nok justerings muligheter og/eller er hjuloppheng som er godt nok til å kjøre fort med.

        En skikkelgi bil fungere som regel mye bedre med standard oppsette som står i bygge beskrivelsen en noen RTR bil noen gang kommer til å gjøre swelv om du eksperimentere til du blir grønn i trynet å har kjløpt deg arm og fattig på option deler.

        Ta deg en tur innom Sørli og ta en oprat med Helge,Goggen eller noen av de andre erfarne gutta så får du hjelpen du trenger
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment


        • #5
          Det ble en xray nt1, som dere anbefalte. gleder meg stort til å få bilen og prøve den nede på sørlihavna. Bilen har bare gått 5-6 liter fuel så jeg tror det er et bra start kjøp. Takk for hjelp.
          2xHB Cyclone TC-Nosram Pearl ISTC-Nosram PURE Evo SpecRacing 10.5T.TC-GT2.0 Pro-Novak Spec 10.5T- Associated 12R5.1-LRP TC Spec-LRP Vector X12 5,5t. www.lmbk.no
          www.micromonsters.no

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X