Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av on-road bil... Tips og råd

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg av on-road bil... Tips og råd

    Tenkte å skaffe meg en onroad-bil... Har Savage fra før, og tenkte å holde meg til Nitro.. Vurderer HPI sin Nitro RS4 RTR 3 Evo, evt drift.... Dette da jeg kjenner HPI fra før...

    Supert om noen vil gi begrunnede råd og tips for hva jeg skal velge... Gjerne andre merker, forskjeller, spesiellt å tenke på osv..

    Er i utgangspunktet tenkt som lek, men må gå bra (veldig bra)....
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

  • #2
    for å si det sånn, etter det jeg har hørt så har bensin driftebilene lette for å bli fort varme, men kommer helt ann på åsn bensin du kjører på selfølgelig da. Uansett så Hpi er jo kjent for kvalitet og fart da og utallige justerings muligheter(Hjulstillinger), Lette å skru på imotsetning til den jeg har(Kyosho fw05t plus) der du må fjerne halve chassiet og å bytte servo og Hpi har langt flere option parts enn kyosho.
    Men hadde jeg fått valget mellom en Hpi og en Kyosho så hadde jeg valgt en Hpi.

    Ang Hpi så hadde jeg heller kjøpt en asfalt bil og ikke drifte bil pga eneste som skiller er dekkene og D-Boxen og det betaler du i dyre dommer for.
    men smak og behag
    Hvor nøye seg med ''sensur'' når du får samma nytelse av en scania v8 med åpen eksos?
    kjører: Kyosho FW05T Plus, Scania R620 Topline

    Comment


    • #3
      Det kommer helt ann på bruken din, skal du herje rundt på parkeringsplasser så er HPI eller en annen bil med akseldrift å foretrekke, hvis du har planer om å kjøre på f.eks på banen på Klepp hadde jeg kjøpt en mere løpsbil for da for du mere ut av banekjøringen, men de er som oftest med reimdrift som kan være problematisk på parkeringsplasser og ellers rundt siden det ofte setter seg små stein og dritt i drevene og reimene.
      De nyeste ferdig Kyosho bilene er helt greie til banekjøring, ikke det grommeste men relativt greit priset og masse oppgraderinger er tilgjengelig, hvis ikke er Kyosho V-one RRR, Serpent 733, Xray NT1 o.l steget over der igjen men da koster det mere og..

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X