Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp..

    Kjøpte for mangen år siden en kyosho volvo 850 nitro bil.. var en sånn billi ferdig pakke.. Fikk lysten over meg igjenn her en dag og fikk starta og kjørt bilen en god stund.. men spørsmålet mitt er om det er noen som har en samme type bil, trenger namn\serie nr.. klarte å kjøre i en mur og ødela tannhjulene mellom motor og bakakslingen.. var blå'e plast drev.. og er veldi sugen på å få den tipp topp.. noen som har noen tips, råd, hva som helst, setter eg veldig pris på det.. alt eg veit er at motoren er en gx-12 og at dette er en 1:10\ pure ten volvo 850.. på forhånd takk...

  • #2
    Er dette en kyosho pure ten spider gp? Skal finne delenummeret jeg. Tror jeg har det liggendes. Viss ikke så er jeg 98% sikker på at www.o-saeland.no har inne. Ring de å hør.
    Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
    O.sæland hobby

    Comment


    • #3
      Kyosho SP50 - Main gear / pulleys /brake for Pure Ten Spider GP.


      Viss det var det du skulle ha. Slik forsto jeg det.
      Last edited by emix; 5 October 2009, 22:01.
      Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
      O.sæland hobby

      Comment


      • #4
        Hehe

        Ja, jeg hadde en slik jeg også en gang. Men min var forhjuls trekk. Akkurat samme bil som du har, bare at alt er skrudd sammen på andre siden av chassi. Min bil hadde navnet Pure Ten GP Mantis FF. Din er sikkert bakhjuls dreven, så da heter den kanskje Pure Ten Matis GP. Legger ved et bilde her.



        Det endte med at jeg skrudde av alt, og moterte alt på andre siden slik at den ble lik din bil. Hehe, fine greier. Gikk ganske bra den bilen om jeg ikke husker helt feil.

        Slik var min bil i utgangspunktet:

        Asgeir Kinn 1979
        RRR - RB - 4PK

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X